Alla inlägg den 8 december 2008

Av Hella - 8 december 2008 18:17

idag var det städdag och veckohandling.

sen kollade jag klart på Totoro! som jag har blivit helt kär i... :)

beställde julklapp(ar) till nicke och lite grejer till mig själv

får se vad man ska köpa mera till karln :S

han vet ju inte vad han vill ha...

ska in till Lkpg och Nkpg på torsdag med svärmor så då kanske jag hittar nått, får se om man plats med en gran i bilen, är ju lite sugen på att köpa en... helst hade jag velat ha den stora svarta som Lagerhaus hade för några år sedan, men den sålde slut så fort och finns inte längre *vad jag sett*

rosa eller turkos/ljusblå är ju kanske inte mina första val, fast rosa är ju väldigt fint.... :)


jag vill ha julafton nu! vill öppna mina paket, äta god mat och umgås med nära (kära? ;) )


Dagens überglada Visa:

Meet me in the crowd
People people
Throw your love around
Love me love me
Take it into town
Happy happy
Put it in the ground
Where the flowers grow
Gold and silver shine

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards