Alla inlägg under april 2009

Av Hella - 30 april 2009 13:44

sov "länge" idag strax efter 10 gick jag upp. och strax innan 11 drog jag till badhuset, vattengympa. Men det var typ pensionärs gympa eller nått...
hahaha dom var jätte gamla och tjocka (inte för att jag är någon sticka, men dom var stora)  astråkigt. men men jag körde på lite tuffare än dom, och hon som höll i det hela.... helt oduglig i min mening.
men det var bara nästa vecka oxå och sen är det sommarschema som kommer :D


Ikväll är det Anna´s place som gäller. Får se hur länge och hur mkt jag dricker osv. ska ju jobba imorgon och hela helgen. ja iaf. nu försöker jag få tiden att gå med usla filmer.... just nu Hostel. en kille är ju söt som är med

men han dog nu... mkt tortyr i filmen....


jaujau. sen kanske jag går ut och vilar i solen men just nu orkar jag inte...

Av Hella - 29 april 2009 22:05

fy fan äntligen lyckades jag fixa spotify till linda... :D  
I´m no:1


iaf. hatar just nu Canal digital, helt sjukt förbannad, vi fick byta boxer för inte så länge sedan då fläkten inte funkade. Och nu är det cp med inspelningen. flera gånger har den gett fan i att spela in
blir så jävla förbannad att det bara kokar i mig!!! *MOOOORRRR!!!*


Nicke ska ringa till dom imorgon, jag skulle göra det om jag fattade något om sånt där skit. hoppas det löööser sig!
missar massa bra filmer juh!!!




Av Hella - 29 april 2009 17:22

mm viljet härligt väder det är idag.... mkt vädersnack i bloggar såhär på våren... :P

tog mina nya skor till jobbet (även kängorna eftersom jag vet hur det slutar) dom blåa :-)

fick skoskav.... :-( båda lilltårna och hälarna är omplåstrade nu....och det är jobbigt för jag kan knappt ha några skor nu... :/

hihi nicke upptäckte även att jag köpt 3 par skor, sa och viade nämligen bara 1 par igår... ;-P och så fick han ur mig att jag köpt kläder med...

pengarna snart slut, och det är en ute kväll inne i Norrkan denna månad :S Shit hur ska detta sluta....


jaujau....se om nått händer imorgon. jag har inte tittat på eld sen högstadiet och vet inte vad som sker, ingen som bjudit in oss till nått och vi har inte bjudit hit folk heller...

Vi märker hur det slutar.... :-)


puss på er darlings!


PR

Av Hella - 28 april 2009 18:48

förresten....

Är inte Felix Herngren med i alltför många reklamer idag?
Har han dåligt med cash?


Just a thought...

Av Hella - 28 april 2009 14:20

idag var det vattengympa, sjukt tidigt... :S


sen åkte jag till nkpg en sväng, först fixade jag 2 blue~ray filmer på media markt, Wanted och sex drive :) hoppas dom släpper den oklippta versionen med, den är så sjukt rolig... :D

sen blev det in på skopunkten och 3 par vår/sommar skor :)

übersöta!

sen blev det en likadan klänning som lisa hade i lördags fast ljuslila, en topp och ett linne.
och in en snabbis till Martin på Lucky 7 och lämnade papper och vi bestämde, att vi kör 2 timmar nästa vecka á 1500:- så det blir bra...
sen blir det inget förrän i augusti, september för mig...
Men då är iaf underarmen klar :D


hänga tvätt, kanske se på sex drive (för typ 5:e gången)

och sen laga mat. ugnspannkaka :D

Av Hella - 27 april 2009 16:11

Förresten i lördags blev det 19 cigg. i söndags 0. idag hittills 1. ev 1 till efter maten senare... :P


idag var ju uppe och drog och körde styrka. ovanligt att jag glömmer plånboken hemma med kortet, i så när jag var vid jobbet var det bara att vända, stressa in och hämta plånkan och åka igen.... :S

och väl uppe i omklädningsrummet hittade jag 1 av de försvunna hänglåsen,
det låg I MIN SKO!!! gawd vad pinsamt. haha men men.

Sen var det dusch, frulle och sen åkte jag till bibblan här i fjångkan.

letade mera bilder till min egypten-arm, satt typ 1 timme och smygfotade med mobilen... *LoL*  sen var det viberga och inhandling inför veckans mat.
men när jag kom hem behövde jag köpa lite andra grejer med. Får ta det imorgon.

Ja imorgon är planen att dra till maxiområdet.
Ska leta innetofflor till jobbet och jag har för mig att Jula har sån Mega pack med öronproppar typ 200st eller nått... behöver jag... blir s å dyrt när man handlar 10 pack på apoteket... :S

Sen kan jag nog gå in på Media Markt och tjacka en film, har ju kvar lite cash på ett presentkort... :)

Och sist men inte minnst ska jag även upp till Lucky 7 och lämna in lite bilder eftersom det är bara 1 vecka kvar tills det är dags igen! :D Fan vad najs, det bara flyter på tatueringstider nu :)
och än så länge har jag ju pengar, och snart kommer skatteåterbäringen där har vi 2 sittningar med  :)


jaujau vänta på Nicke, vi ska laga sjömansbiff idag :D Mumma!
Fast inget slår farsans gamla recept som han tog med sig i graven.

Av Hella - 26 april 2009 14:58

ojojoj vilken härlig fest.... :D


först bjöd jag på ost och kex och mumsig bål :)
sen var det dags för lite kukar *LOL*

super kul mkt skratt och surrande... :P

fan handlade för 800:- :/
men det var inte baka leksaker, det var massageolja, glidmedel, en bok, och bakteriedödande tvätt. och sen 3 andra grejer.... :P

sen blev det lite spel och mkt snack... mkt bra grejer :)

och så lite blodspilla.... :S
Sandra gick förbi mitt cocktailglas och hade ner det och det gick på tras och hon fick ett rätt djupt sår på foten, vi plåstrade och tejpade ihop lite och i dag har hon ringt till sjukrådgivningen iaf... Så det är ingen fara...

ja det blev en totalt sett lyckad fest med några keywords.

Drinks, Dildos, Tuttar och Blodspilla


har städat upp lite grann och nu glor jag på Frostbiten sen ska jag dammsuga och tvätta upp Sandras blod från golvet... :P


Tack för igår tjejer :)

Av Hella - 25 april 2009 15:59

5 eller 6 cigg igår. tappade räkningen lite...


har suttit ute och solat lite idag, och fixat med lite grejer till festen.

ska väl fortsätta med det och kasnke bestämma mig vad jag ska ha på mig!


See ya!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards