Alla inlägg under mars 2009

Av Hella - 31 mars 2009 17:34

jahopp, uppe sjukt tidigt i dag... helt vilsen...
tvunget att åka till NiF och hämta medicin till jobbet. mao gick jag upp 06:20 ! *min kropp är inte gjord för sådana okristerliga tider*

Lindzy skrattar säkert åt mig när hon läser detta. hennes tider är otäcka!

jaujau. 45 min xtra tid idag iaf.

Anyways. nu är jag tröttast i stan iaf...

försökte sig på att göra purjogratäng, men det var verkligen inget jag rekomenderar...  känner mig spyfärdig just nu.... :(


jaujau....


satt på jobbet och tänkte att jag ska göra några listor.
musiklistor.... typ listor med låtar att lyssna på när du älskar, avslutat ett förhållande. eller bara tuffa videos. :)


Får se när jag orkar ta tag i det...


nu ska jag försöka undvika att spy ....

Av Hella - 30 mars 2009 13:07

igår fick jag lite beslutsångest... funderade på att skippa träningen idag eftersom jag var tvungen att handla med... blir så stressigt att hinna allt innan jobbet...

Men så tillslut så valde jag att åka och träna - ett styrkepass, fan det känns fortfarande i benen efter spinningen i lördags.

Har bokat in spinning på onsdag lunch med och sen får jag väl se, har skrivit upp på torsdags styrka men vi får se.... dumt att ta ut mig...


så handlade jag med. nicke tycker alltid jag handlar så fort, hehe, vad fan jag har min mp3 med mig och går och hämtar det jag ska ha, inte promenerar lugnt runt och kollar på allt och inget. 
Då tar det inte så lång tid.

funderar att cykla eller gå till jobbet from nu i helgen när det är bra väder.
men inte när jag jobbar fm, fan behöver min sömn :)


funderar att ha tjejfest på fredag... vet inte vilka som är lediga för det...

Av Hella - 29 mars 2009 16:08

ok, party igår alltså.
Mkt trevligt, massa folk. och så plötsligt var klockan 1 timme för mkt... :P
jävla sommartid

jahopp earth hour hade vi med... nästan. vi hade stereon på och vissa av karlarna vågade inte sitta och kissa och var tvugna att tända på toaletten när dom skulle stå kissa - löjligt.... :)


hade spinningröv hela dagen igår och även idag... :( Jobbigt....


Imorgon är det Styrkepass och jobba...


Anyways. nu är det Billy Idol i stereon på hög volym, hoppar runt lite ska ge mig på att laga mat nu.... :)


Adios!



Av Hella - 28 mars 2009 13:24

damn! var på spinning för första gången på över 1 år :S
och innan var jag ju på Korpens spinning det är lite skillnad

här är det fullt ös hela tiden. och jag tycker att korpens var roligare, bättre musik bland annat. Nästa gång ska jag nog ta med mig öronproppar då musiken är jätte hög + att dom har mikrofon och gapar i :S

men det var rätt så skönt, tufft och har ont i rumpan. men det är ju bra träning. ska försöka få in det 1 gång i veckan och förhoppningsvis 1 styrkepass... :)

och snart är det ordenkligt vår så blir det att gå eller cykla till jobbet :)

men ikväll är det kalas hos T&S hoppas det blir najs :)

Av Hella - 27 mars 2009 20:21

fan vad det snöar... :S
shit alltså, höll på att dra av vägen ute i Lotorp både efter och före massagen... :/

Det snöade så mkt att jag inte kunde se 51:an från oss. då snöar det mkt.
Jag valde att inte ge mig ut och åka. :(
Känner mig jätte elak eftersom jag skulle gå med Linda på Bio... :(
bläblä. men fan jag törs inte köra ibland alltså....

Och vi kanske skulle försöka nästa vecka... jag är ju ledig ons-fre se om vi kan lyckas få in det någon gång då istället....

Våren är välkommen tillbaka när den bett om ursäkt för detta usla vädret! 


jaujau. nicke är och dömer typ rockkarusellen eller vad det nu var.

kollat på Leaving sarah marshall hahaha mkt kuk :D

måste peppa upp mig så jag verkligen går på spinning imorgon....


släcka eller inte?
Vad händer när alla människor tänder sina lampor samtidigt på många delar av jorden? Ni vet att det kan leda till överbelastning av systemet och det blir strömavbrott på riktigt istället... ?



Av Hella - 27 mars 2009 11:35

jahopp, blev hämtad strax efter 16 och åkte till bisera och hann väl få i mig 1 liter grogg...

upp och bowla... det gick åt helvete... av 7 personer, varav 1 som ALDRIG bowlat tidigare, kom jag sist... :P


Gick och smyggroggade på toaletten, på parkeringen vid bilen, utanför i rökrutan och till slut även i mitt glas med cider inne på olearys... :P

vad ska man säga. - Alko akka! :P


Men det var jävligt trevligt, jag skulle nog kunna göra om det lite oftare :)


jaujau, ikväll blir det iaf bio 21:30, sjukt sent... men men....
ska orka upp och spinna cykel på lördag morgon med.


lite frukost sen är det att börja rulla mot Lotorp och få sig lite massage....




Av Hella - 26 mars 2009 13:50

mmm idag skulle jag ha åkt och tränat efter jobbet.
men istället åkte jag hem och hade en skön stund för mig själv... ;)

*ya´ll know what I mean*


sen började  jag redan fixa till kvällen. eller rättare sagt, det hela drar ju igång vid 16 så... Men iaf. klar och väntar på att tiden ska gå, vilket jag ser nu att den gör... :/

Ska äta en matlåda och kolla på Grey´s som jag spelade in i går och fråga Olle! :)


Imorgon är det Bio med Linda :) *wohoo!* tjejmyskväll :)

och lördag är det Sandra&Tomas som gäller... undrar om jag måste köpa med att dricka.. ;P
jaujau, fixa lite med pengar på internetbanken först och främst.


Och förresten imorgon är det massage!!! *hurra!*


Hella Gillar: The Kristet Utseende

Av Hella - 25 mars 2009 16:10

tjao inget särskilt idag.

upp vid 7:40 och åkte till viberga och handlade, man vill ju inte trängas där med alla en löningsdag... :/
sen kom en besiktnings-gubbe och kollade efter hussvamp till försäkringen.

såg lugnt ut.

såg på prom night - tycker att i någon av dom där ungdoms-mördar-filmerna kan väl "the bad.guy" få vinna... fast den ska vara uppbyggd som om dom skulle klara sig :)
sen kom Nicke och vi såg på Hell Ride - den hamnar ihop med Jackie Brown - usla filmer av Tarantino.... :S
Mkt tuttar och snuskigt snack - vilket var rätt underhållande men resten var inget att ha... ;)


jaujau nicke drog just och repade, själv ska jag åka och "jobba" natt och direkt därefter, imorgon bitti ska jag upp och träna...
sen är det att fixa groggar och vänta på att Lotta ska hämta mig strax efter 16. iväg till Bisera och kalasa lite innan det är dags att dra sig upp till O´Learys för att bowla 1 timme och sedan käka mat :)
ska bli najs!


oh well Hella gillar: Blingeling!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards