Alla inlägg under december 2010

Av Hella - 27 december 2010 15:18

"äntligen" är julen över för detta år...

julafton rullade på - på jobbet såg jag iaf kalle "ifred"

hem och glo på tv/internet och sen mitt i natten testade jag att locka håret med en lånad locktång ;P

Juldagen var det lugnt, fram tills 12:30 då kom Nicke hem i all hast och vi åkte till hans moster+familj. Där var alla hans mostrar, morbröder (på mammas sida)

käkade julmat och sen åkte jag till jobbet igen.

Annandag jul  efter jobbet åkte till mamma för middag med mina syskon :)


idag är jag inte ledig men börjar inte förrän 20:15 så idag har vi åkt och kastat frejer på tippen och sen handlat mat...

Nu sitter jag och väntar på att det ska bli mat :)
2 nätter och sedan 2 pass kvar sen är jag äntligen lite ledig.


Nyårsafton blir det lugnt och vi ska göra plankstek...

Nyårsdagen blir det lite spelande :)


Av Hella - 24 december 2010 11:55

ja då var det dags. jag kan ju säga att jag har inte särskillt mkt "xmas spirit" i år

känns inte som om det vore julafton över huvudtaget.


Vi har inte klappar till varandra, jag hittade inget till nicke och det han tänkte köpa fanns inte på viberga.

Min hemliga tomte är i Igelfors. Där ska Nicke + bröder hålla hus med sina föräldrar.

Vi har ingen julmat (eller mat) hemma... bara massa matlådor till mig eftersom jag ska jobba hela helgen+hela nästa vecka. fre-fre

Nicke åker som skrivet till sin familj i em, när jag åkt till jobbet.

och ska sova där. Så ikväll när jag slutar kommer jag hem till ett stort och alldeles tomt hus :(

känns lite små deppigt. blir dator&tv att sitta vid och kanske öppna en flaska vin :)

för mig själv :)


Ja huvudsaken är att jag/vi har någonstans att bo, mat, kläder så jag slipper frysa, skapligt med hälsa & nära och kära att tänka på eller kanske prata med.

Så God Jul på er!


     


Av Hella - 22 december 2010 16:02

idag bytte jag och Freak klappar med varandra. jag är jävligt nljd med vad jag köpte till henne :D  en He-Man tröja :D

Själv fick jag presentkort på MediaMarkt.

Det är alltid bra. Blir filmer eller kanske något spel...


har bara 1 paket kvar. Till min älskade.

det ser mörkt ut dock :(

Kommer inte på ett skit.

han vet inte vad han vill ha heller - det gör inte saken lättare.

Får se om det löser sig. eller om vi väntar tills senare.

Det är ju inte det julen handlar om... fast klart, han ska till igelfors och sova över, jag ska jobba 15-21 och sova ensam hela natten i en tomt hus *sad face*


jaujau det ska jag nog överleva.

imrogon ska jag ge mig på att baka det där sista... en saffranskaka och lussebullarna. och lämna paket till T´s föräldrar så ho får på julafton :)


Tack till PluttKusse som fixat min signatur :D <3

     

Av Hella - 21 december 2010 19:32

idag blev det bowla med jobbet... alltså med Jobbet... inte med tjejerna på jobbet utan med personen jag jobbar med + 1 personal.  (och jag då)

Vi har inte testat det tidigare så det var intressant och rätt kul. Gick riktigt bra :)

Förutom att Jag är fantastiskt dålig på att bowla... Jag förlorade...

visst att jag försöker att inte vara en dålig förlorare när jag vet att jag är dålig - kommer att förlora så är det ju inte så jätte kul att spela... roligare om det är lite "match"


Som i söndags köpte jag ju ett spel till Xbox med filmfrågor.

Första gången vi spelade vann Nicke och andra vann jag.

Förrut när vi hade liknande BUZZ! var det faktiskt så att jag vann 98% av gångerna, vem jag än spelade med... Några förluster ja. men inte särskilt många.

Så jag var van att vinna sånna spel ;) Men nu fick jag lite motstånd och då är det lite roligare då vet vi aldrig hur det ska sluta.

Som när vi spelar Worms ;P


har gjort 2 nya vattenträningspass inför våren. ska ge mig på ett till

och 1 gympa är klar och även där ska jag försöka få ihop ett till så jag är förberedd.




*signatur*

Av Hella - 20 december 2010 09:53

Åh!!! jag försöker få till en liten snygg eehh vad heter det?

ja Signatur att slänga in längst ner i varje inlägg...

Men det går inte som jag vill :(


Kan inte någon där ute hjälpa mig!?

Jag har bilden och texten, men det blir inge bra eftersom bakgrunden är vit
aja jag bjuder på den endå...
se om jag kan få till det så det vita inte tar över hela jävla inlägget...


Hjälp mig!


        


drar man miniatyr ser man ju inget och tar man normalstorlek tar ju "arket" över allt!

Av Hella - 19 december 2010 18:58

idag blev det en tur till stan. Jysk måste ha fifflat med sina reklamer för det fanns inte en del av min fina sitts som jag såg förra veckan på tv :(

har hittat en trä-soffa på viberga men den kändes inte lika fin.

Men det kanske man fixa med lite färg eller nått...

Får se - letar vidare lite till...

köpte 3 nya bh´s i storlek större kupa & större omfång...

fan vad skönt det blev för pattarna ;P

köpte även ett spel till Xbox som Nicke (kors i taket) spöade mig i första omgången iaf ;P

Ungefär samma som Buzz! - ps2 fast detta var bara film frågor och bättre kvalitet


Har inte köpt klapp till Nicke än... annars är allt klart inför det med...


Har lyckats bli av med motionscykeln med. tyvärr 200kr mindre än vad jag hoppats.
men det är ju alltid något.


Av Hella - 18 december 2010 15:14

haha postkodlotteriet lurade mig rejält...

dom ringde och frågade efter nicke - men jag fick inte veta något (väldigt otrevligt dessutom) trodde att han kanske hade vunnit....

10 min senare ringer dom igen - Nu är det mig dom vill prata med...

SUCKER!!!

Dom vill att jag ska köpa en extra lott inför kommande yra...

bah.... jag som hoppades på att ha vunnit 10 000:- Det hade inte varit helt fel.

eller 100 000:- hade heller inte varit så illa....


jaujau... åter till snabbnudlar ;)


Bloppis-annons
Av Hella - 14 december 2010 12:38

Motionscykel från Maxfit Modell KG-10


inköpt 31/5-2010  med 2 års garanti (Viberga Finspång)


knappt använd

Går på el och är tystgående

flera program och motstånd att välja på

tid, längd, kalorier med mera


Hämtas monterad.


Nypris 1695:-

Säljes för 1000:-


Vid snabb affär kan priset diskuteras men inga dumma förslag tack.


Sport & Fritid, Säljes - Finspång (Östergötlands län)
Pris:    1 000:-
Telefon:    0736474898
 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards