Alla inlägg under september 2008

Av Hella - 29 september 2008 21:56

jobbat idag, trött i huvudet som fan....

avbokade träningen, har ju bokat upp tis.on.to.to.fre och ev sön
Tror det räcker....


fick äntligen mitt singstar idag! :)
imorgon går jag upp tidigt så jag hinner gå genom alla mina skivor... :P
Folk är välkomna... :)

nu är det Magnus Betnér, I ditt ansikte @ aftonbladet :)

Av Hella - 27 september 2008 13:38

Ullared massa folk, fick stå i kö, visserligen inte så jätte länge men iaf...
handlade för 1500:- (nånting) Inte så mkt grejer men men....

lååång dag...

lägger upp bilder på Bd senare på mina inköp....

:(

Av Hella - 26 september 2008 15:32

nopp inget singstar idag...
tråk tråk... det lär inte komma någt sms senare än nu så...
hoppas det kommer på måndag då...
jobbar måndag och sen fre-lör-sön så jag har tid att leka om det kommer nästa vecka. men det var ju planer att leka idag...
jaha, får väl kolla på någon film och poppa lite korn eller nått....

Denna vecka har det ju gått bra med snasket iaf.
fikade på 1 biskvie i måndags och ondags kväll tog jag lite nacho chips
annars inget, det är sjukt lätt när man inte jobbar... :S


sitter och lyssnar och ser på dålig kvalitet Fall out boys senaste singel
I Don´t care... mkt bra låt....

hoppas jag inte svullar i helgen bara för sinstaret skull....

Av Hella - 25 september 2008 15:55

pulverpannkakor visserligen men det får duga... :)
visst ser dom läckra ut?

Måste vänta tills Nicke kommer med drottningsylten bara.... *skynda!*

Av Hella - 25 september 2008 12:39

jag mår bättre idag, inte lika mkt huvudvärk och nästan bara snorig, inget halsont heller, tror det var ett bra val att stanna hemma igår och idag.
tar jag det lugnt idag och imorgon så borde inget hända, och nästa vecka är allts som vanligt igen. förhoppningsvis får jag träna på söndag morgon, Bokade in mig på easy line som så sjukt fort blir fullt... :(

även på 2 pass på måndagen får se vilket jag kommer in på.
tror inte man kan/ska köra 2 efter varandra... :S


nu spelar jag in Night at the museum, den är inte super bra men underhållande.

jaja, äta pannkakor idag :)

Av Hella - 24 september 2008 12:35

mmm så är det när man umgås med sjuka människor... :(

visst jag är kanske inte dyngförkyld och har feber.
Men känner att med mitt jobb att det är bättre att vara borta dessa 2 dagar istället för att jobba, ullared och full rulle i helgen och sen nästa vecka bryter det ut och är sjuk flera arbetsdagar än 2.
om jag vilar upp mig nu så blir ajg inte sjukare än såhär och kan fortsätta jobba som vanligt....

jag kommer att åka till MuS imorgon, och det kommer säkert vara folk som tycker det är fel. men så är det. kommer att åka till Ullared på lördag med!
så det så! 
inte riktigt samma sak att jobba med "sköra" människor som inte klarar av en infektion lika lätt som "vi andra" som att gå på klubbfest med tonåringar

förresten är jag aldrig/sällan sjuk speciellt om man jämför med mina kära arbetskamrater....
Anyways krypa ner med te och honung i soffan under en filt och spela över filmer till skiva...
Nicke jobbar ju över ikväll så ser ju inte honom förrän efter 20... :(

Av Hella - 23 september 2008 19:34
Av Hella - 23 september 2008 19:03

mm idag var jag ledig.... Städade och tvättade av soff-sitt-kuddarna
hann spela över 2 filmer till skiva. hinner nog 1 imorgon med.
Börjar känna mig lite hängig i huvudet, snorig och ont i halsen.

har bara 2 arbetsdagar denna vecka ons+tor. så det borde jag klara, har bestämt att hoppa all träning. [Hyff]
Ikväll är det Filip och Fredrik ,snälla spöa dom någon gång!
Det lär behövas en kvinna för det jobbet....

jag har förberett mig inför Halloween och fyllt min mp3 spelare med massa skit. (som många skulle tycka) ja det är en hejdundrandes blandning av allt jag hade i min mapp på stora datorn... Mkt "gamla godingar" enligt mig,

mkt "roligt", hip hop, rock/metal i alla former och sköna danslåtar :)
Precis som jag vill ha det...
Folk kommer döda mig på halloween, Så ni som läser denna blogg får ringa mig dagen efter. om jag inte svarar är jag mördad av någon av mina gäster. Har en gästlista på Laptopen på skrivbordet i en mall "halloween" ge den till polisen. om det inte är någon av gästerna som läser detta och då kommer radera mappen.... :S får dra en kopia och gömma någonstans för polisen att finna....Vi får väl hoppas att alla är fulla och glada och kan ta musiken för vad det är, ett underbart uttryckssätt för känslor. GLADA känslor.


nej nu är det teatime... :) tror jag ska plocka fram en julklapp från Linda

och köra med....


BTW:
Lördag  27/9 kl 06:00 åker Jag, Frida, Sandra (ev Lisa) till Ullared och shoppar
NAAAJS!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards