Alla inlägg under juni 2011

Av Hella - 1 juni 2011 18:18

Nicke är på svensexa :)  (nykter)

fått några sms att han tycker lite synd om "offret" - fått lite "jobbiga uppdrag" tydligen :P

det lät annars rätt kul - bli hämtad på jobbet på med batman outfit och åka till klättervägg inne i Nkpg. Det är iaf vad som sas igår


idag blev det nog sista Easy Linet på ett tag iaf - får hålla mig till (raska) promenader

ett tag.  jobbigt men skönt endå.


Sett att det är några jag känner som ska på Siemens stora fest i helgen.
Jag tror att vi fick biljetter - blev iaf tillfrågade för ett tag sen... men har inte hört något sen dess... Undrar hur det är upp byggt... med sittplatser...

vore kul att få använda min fina vit randiga klänning innan det är dags att ploppa...

jaujau får se vad som sker... tänkte åka till stan på fredag och leta efter en maskin att kyla ner våran övervåning med... då kan jag ju ha den ;)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards