Alla inlägg under december 2009

Av Hella - 30 december 2009 21:46

http://naamah.bilddagboken.se/p/show.html?id=434155850&directlink=1#0


Svart Vacker stilren och elegant korsett med formande skenor för snygg figur och urringning. Knäpps med hakar fram och har snörning bak för att anpassa passformen så mycket som möjligt.  (trosor ingår)

stl XL = bröst 107-118, midja 91- 102, höft 113-122  (48/50)

Av Hella - 30 december 2009 12:43

fick världens energikick igår efter mitt möte med AE, kändes bra. hann inte göra allt vi tänkt men iaf. Var uppe på och körde styrka/kondition i dag på fm och plockade på mig lite dvd som AE tagit med till mig med lite gympa som jag kan stjäla steg ifrån :P


Provade korsetterna igår (eller en eftersom dom var samma storlek) :'(
Dom var massa för små! Har mailat och frågat om jag får skicka tillbaka dom...

annars när jag köpt korsetter brukar man ha alldeles för mkt snörning i ryggen men här var det istället för lite... men men får se vad dom säger annars får jag försöka sälja dom.... :( dom som var så fina....

Men kommer ha en annan korsettliknande överdel på mig imorgon iaf

Så jag är inte så jätte depp över kläderna.... Kommer förhoppningsvis bli av med dom på ett eller annat sätt....

Har lagt upp en bild i bilddagboken om ni är intresserade....
stl XL = bröst 107-118, midja 91- 102, höft 113-122  (48/50) Men skulle verkligen inte kalla denna för stl 48/50 då hade den varit perfekt eller något stor/liten på mig....
Kanske stl 42/44 eller ännu mindre.....


jaujau.... ska städa lite här hemma nu innan det är dags att dra till jobbet.

Hoppas jag inte däckar imorgon innan 12slaget... :P

Kommer vara trött.....





Av Hella - 29 december 2009 15:00

jo dragit på mig lite nya träningskläder och sitter och väntar på att klockan ska gå...

Fick boken "Gympa..."  idag redan. och den var väl ok. 341:- blev det totalt.


och så fick jag sms att mitt paket kommit som ska hämtas ut ikväll...

2 korsetter :D   Det var rea och jag kan inte kontrollera mig själv

Hoppas jag kan ha dom, planen är att ha en på mig på torsdag.

men vad ska man ha på sig mer då? jeans? - nej en kort svart kjol kanske ;P

Det har blivit så att folk ska komma hit och ha trevligt. *förhoppningsvis*


Mannen har återvänt från skogen :)
Det innebär att det är popcorn och film mys ikväll har jag bestämt!


Vad ska DU göra på nyår?
Och har DU något Nyårslöfte?


Jag har som nyårslöfte att klara som sista 5-10 kilona till midsommar (eller nått....)

och förståss att ge fan i ciggen, 20 dagar är ju inte helt fel... :-P

Av Hella - 28 december 2009 20:55

  Årets höjdpunkt för just dig: Ns 30års fest har ju varit årets roligaste iaf, men annars är det kanske Medley grejen som står högt på listan :-)

  Årets sporthändelse: Sport? Sen när bryr jag mig om sport?

  Årets nyhet: MJ´s död och Barack Obamas President vinnande

  Årets personlighet: Anna Anka antar jag, underlig person det där....

  Årets låt:  Rise Against - Hero of war, kanske?  Det var ju så många....

  Årets album:  Deep Insight - Sucker for love, Cobra Starship - Hot mess, Kent - Röd, The Gossip - Music for men, Eminem - Relapse, Melissa Horn - Säg ingenting till mig,

  Årets tv-program: En ny serie jag började se på var iaf United states of Tara

  Årets film: Svensk - Män som hatar kvinnor (har inte hunnit se de andra 2)Utländsk - Transformers 2 - Inglorius Basterds - Brüno - I love you, man - Dumpa honom! - Ghost of girlsfriends past and so on and so forth.... kan ju lista hur mkt filmer som helst...

 

Av Hella - 28 december 2009 18:37

baaaahhh!!!!!  ikväll när jag körde genom mitt gympapass känner jag bara så...

det känns som om jag vill ändra på mera saker!!!
FAAANN!!!!
jag beställde den där boken Gympapasset: utbildningsmaterial för gympaledare,  Jag hoppas verkligen att det finns en jävla massa konditions övningar....
Där är det verkligen tomt i min skalle!!! Kommer inte på någonting!!!
Det som jag kommer på innehåller hopp :/ och passet ska ju vara utan hopp....

Ja det finns inget hopp för mig   *höhö*
Hoppas AE kan hjälpa mig något imorgon när vi ska träffas.
Kan kanske snacka lite med C oxå på kvällen och kolla om hon har tid att hjälpa mig :S eller nått jag vet inte!?!?!?

tänk om mina övningar bara är skit?

Inget ansträngande alls.... ? Fan förstå vilken jävla panikångest jag kommer ha kvällen/dagen innan mitt första pass? Kommer var stans virrigaste instruktör....

Tänk om ingen kommer på mitt pass?

Folk gillar inte mig eller mina övningar....


Jag hoppas på att jag lugnar ner mig (är rätt lugn men tankarna far ju)

och inte bryter ihop eller något imorgon eller vecka 3....


Nej ska hoppa in i duschen, ska se fortsättningen på Underbar och älskad av alla, som jag såg halva med jobbet igår innan jag gick och la mig *haha* var så jävla trött

Men spelade in den hemma så....

Nu svamlar jag.....




Av Hella - 27 december 2009 15:11

Hehehe det har varit lite tomt nu i några dagar....
Jag fick nämligen datorförbud :P Inga problem, fast jag har varit inne och skördat lite mellanåt.

Julafton blev jätte trevlig, massa paket :D *blir som barn igen*

Denna familj är den bästa för en som vill ha lika mkt paket som om hon vore 15 år yngre ;P

Det kom ju förresten över mig att jag bara är 3 år från 30....
hahaha jag har 30års kris... :P

BTW har jag kommit på en bra present till Dame Sandra som fyller 3-0 i sommar :D


Anyways juldagen blev rätt lugn, åkte till Nickes morbror och käkade julmat/rester.

Annandagen åkte vi till Nkpg och jag shoppade loss på träningskläder+skor.

och filmer (förståss) Ska beställa FOB - greatest hits med.

Och idag beställde jag visst 2 korsetter :P

Efter shoppingen drog vi till Jursla och umgick med min härliga familj....

Hoppas på en resa till Solna i feb. Ljuva Knet toner med Syster, Blå och Moster.


Nicke har dragit till Skogs för att LAN:a med pojkar *LOL*

Så jag är ensam till på tisdag någongång.... Men jag jobbar ju så lär väl inte märka av det så mkt...

Men nu ska jag steka lite potatis och värma lite prinskorv och köttbullar :P


(18 dagar utan cigaretter)


God fortsättning!


Av Hella - 24 december 2009 11:51

GOD JUL!

jag har datorförbud idag... :-P


ha en trevlig julafton där ute!

Av Hella - 23 december 2009 16:41

dagen innan julafton :D

jobbat och nu är jag äntligen hemma... Nicke har fixat med all mat idag

han är så duktig! :D


Nu ska vi strax käka lite pomme och grillad kyckling så långt från julmat som möjligt på iaf några dagar.... :P


Vill öppna klappar!!! :D:D:D:D (och cidrar!)

ska upp och träna lite imorgon bitti bara så man kan äta massa gott! :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards