Direktlänk till inlägg 15 december 2008

Disloyal Order Of Water Buffaloes

Av Hella - 15 december 2008 15:52

igår beställde jag Deluxe skivan
och idag fick jag den ordinarie. men öppnade inte, den ska ju skickas tillbaka.
Konstigt att INGEN i min närhet gillar Fob....
ärligt talat oftast så har man ju ungefär samma musiksmak som sina vänner och bekanta men ingen har förstått det samhällskritiska och intelligenta i deras texter och deras trallvänliga musik uppenbarligen
underligt....

Jag har skrivit och frågat om Dom vill komma hem till mig och spela i mitt vardagsrum... Det vore väl det bästa som hänt i mitt liv.
Drömma kan man ju göra...
Skulle vilja att Kent, InFlames, KoRn mfl kom och hade konsert i min trädgård. Kanske ska starta en egen festival, med bara artister som JAG gillar. hehe, vilken härlig blandning.
Men klart vill ju inte ha en massa drägg i trädgården heller...
Får fundera lite mera på det där.... :)


Aja, Aftonbladet gav skivan 3+
Personligen är det 3 "svaga" låtar på skivan med 13 låtar.
det är iaf en 4,5 från mig :)



Dagens Visa:

So boycott love
Detox just to retox
I'd promise you anything for another shot at life
Perfect boys with their perfect lives
Nobody wants to hear you sing about tragedy

 
 
Ingen bild

Verro

15 december 2008 19:14

Jasså, är du verklige helt säker på att det inte finns någon mer bland dina bekanta o vänner som gillar Fob? Tror att du dock inte har pratat med alla då?! Här gillas och lyssnas det på dom starkt. Vet många fler som gillar dom, en är min bror o han verkligen dyrkar dom! Så innan du skriver så som du gjorde kolla fakt först...här togs det illa upp. Men kan väl inte du stå till svars för...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hella - 1 juni 2011 18:18

Nicke är på svensexa :)  (nykter) fått några sms att han tycker lite synd om "offret" - fått lite "jobbiga uppdrag" tydligen :P det lät annars rätt kul - bli hämtad på jobbet på med batman outfit och åka till klättervägg inne i Nkpg. Det är iaf v...

Av Hella - 31 maj 2011 13:00

bah - kunde inte somna om i morse så det blev uppgång vid 6:40 skicka iväg Nicke till jobbet och glo på lite morgon tv och käka frukost.   plockade fram pysselgrejerna och startade datornerna och skulle fixa och trixa. men kom inte så långt. ...

Av Hella - 27 maj 2011 20:10

var nere på marknaden idag på fm. träffade massor med folk - stanna och snacka med - mkt trevligtAnnars var det gamla vanliga stånd som brukar stå :)hade egentligen bara en grej jag bestämt mig att köpa - Bröd! ett ställe som "alltid" är på marknad...

Av Hella - 24 maj 2011 18:25

idag ska det bli spännande :)har fått hem 2 limpor av norskt kneipbröd  - "special" bröd utan socker eller sirap i degen. därför får man äta nugatti på ;) Tyvärr hade inte Eva hittat orginalet av Nugatti - så det blev något med "33% mindre socker" ...

Av Hella - 19 maj 2011 16:44

Åkte till Maxi för att se om jag kunde hitta några smidigare skor. Mina gamla joggingskor är redo att kastas sen ett år tillbaka ;P och samma med mina supermysiga fejk-converse... :( köpte skor på skopunkten; ett par som kommer bli dagliga då "...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards