Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Hella - 26 augusti 2010 14:27

det syns på blogg-statistiken att man inte har vänner kvar ;P

förra året var det iaf mellan 20-50 läsare nu är det knappt 20.

Helt ok. Jag har ju stans sämsta minne och då är det bra att ha en blogg.


idag blev det Afropowerdance satt och funderade hemma om jag skulle upp och träna eller inte och så ja vad fan. har varit 1 gång tidigare, när det var precis nytt...
fick ont i ryggen och fötterna. Denna gång var det bara fötterna som var lite känsliga

men antar att det går över efter några gånger. Skönt var det iaf. svettigt med :)

Hade en underbar känsla när jag gick därifrån. :)

snackade med Elin som pluggar till arbetsterapeut. så passande...

kan köpa hennes kurslitteratur  :) men vi är inte där än.

Blir nog mer tjafsande här hemma innan något händer och ska ju till usa nästa sommar. hoppas jag iaf.


jaja ska strax till jobbet ikväll och imorgon sen äntligen liiite ledig. upp tidigt både på lör och sön. hålla i pass på lördag morgon och utbildning på söndag morgon :S
Men är ju ledig på måndag :D Då ska jag klippa mig! :D



Av Hella - 26 augusti 2010 09:14

Efter att ha jobbat jour 2 nätter i rad med kass sömn så skulle jag ha vattengympa igår kväll...

fick för mig att jag skulle ta med mig det nya passet och testa det på stackarna.

plockade fram de 2 nya jagsatt ihop och upptäckte att jag hade ju inte bränt ut låtarna. så 10 min innan jag skulle åka så satte jag mig och skulle fixa det.

och 15 min senare åkte jag, smått stressad iväg.

nästan fullt pass och så körde jag igång... smått virrig och stressad.
och ta mig fan så hade jag så klart missat att lägga in en låt!!! baaahhh!!!
sån tur att jag hade det gamla passet med mig och körde en låt ifrån den skivan.

sen blev det typ 5 min för långt pass... haha


hade massa överskottsenergi  när jag kom dit och det var inte bra. ;)

blev super konstig efteråt med hahah

jaujau...

Fått sova i min egen säng inatt iaf som är guld värt :D

2 arbetspass kvar innan helg och vila - eller träning... ;P

Ovido - Quiz & Flashcards