Alla inlägg under december 2008

Av Hella - 22 december 2008 17:32

Sjuuukt trött... :/

sov knappt inatt... bah, upp och jobba...

känner mig helt virrig...
Nu är alla klappar klara inför allt.
och när jag fick klämma på mina paket under vår mini gran så gissade jag rätt på alla... (antar jag)*hahaha*

inte lätt stackars Nickeplutt... :P som inte lyckades gissa rätt på något...haha!

Förövrigt så ser våra paket nästan exakt likadana ut...haha
varsitt dvd/spel fodral liknande, varsit stort mjukt paket och sedan ett fyrkantigt....
jag har gissat på 1 blu-ray film, kent boxen och en morgonrock :)
se vad man får mer av släkt och vänner :) *spännande*

Hoppas jag får lite glass, är så sugen :)


aja... glo klart på TM9

Av Hella - 21 december 2008 17:06

söndag = städdag här hemma...
Nicke åkte till Igelfors och pillade på sin bil.

Jag bad honom väcka mig när han gick upp även idag (gjorde det igår med)
Men inte gör han det!!! :/
vilket slutar med att jag inte ens går upp när han har åkt utan ligger halvslumrandes i sängen ca 1 timme till.... Jag kommer upp strax efter 12:30

För fan, måste komma igång med träningen igen, ut och promenera eller köra på löpbandet. Annars kommer jag bli som en tonåring igen... :P

Svärmor ringde under städningen så vi ska simma på tisdag vid 9.

Det är bra, hade som plan att simma då, så det är ju bra att hon oxå ska med då blir jag inte slö....
Fan nu är det ju över 1 månad sen jag tränade... eller nått


Anyway efter städningen duschade jag och när jag stod och torkade mig med handduken på benen ser jag till min fasa en stor jävla spindel som kryper på handduken.... :O
OMG!!!!
jag bara kastade handduken på golvet och gick ut i tvättstugan tog en ny och torkade mig försiktigt vid dörröppningen till badrummet och stirrade på spindeln som kröp under tvättstället....*RYSER!!!*
fiiifan
Note to self: Always check the towel for spiders before using it!


Dagens Visa: 

Soft lips are open
knuckles are pale
Feels like you're dying
You're dying

Av Hella - 20 december 2008 19:50

hahaha, ja herrejävlar...
jag måste ha fått en haschpizza idag.

så jävla roligt har jag inte haft på länge....

både ser och hör i syne och garvar åt nästan allting.
det har varit en mkt underhållande kväll... XD


Av Hella - 20 december 2008 17:45

jahopp, glott på Georgia Rule idag.  den var bra.


nu sitter Dill & Gråben och härjar i min soffa....
vi glor på Jönssonligan  *blä*

Fast jag gillar ju Dynamit Harry, han är så söt på nått sett...  Fyllesvinet


jaujau....väntar på att Glo på HP 3 kl 19 ikväll....

eller nått....


haha igår när vi såg på Resident Evil 3,

jag låg på nicke och så blev jag rädd och hoppade till, då hoppar nicke till för att jag hoppar till. Och då hoppar jag till igen för att han hoppar till.... *LOL*

det var roligt :P

Av Hella - 19 december 2008 20:00

jaha, idag kom iaf sista julklappen till Nicke-Lilltroll :)

Hann precis slå in den och ställa den i skåpet innan han klev innanför dörren

så fick jag ju min tuffa "it´s not my blood" tröja :)
bra storlek, alltid annars är det världens minsta men denna var bra :)


Så träligt med nicke han har inte hunnit se alla filmer som jag har sett,
ska se om han har tid att glo på typ kanske...nu kommer jag inte på vad filmen heter bara för det....Resident Evil 3, jag gillar iaf.

och med tanke på slutet så bör det komma en 4:a.
Fast klart Nicke gillar inte filmer som bygger på spel han spelat...


Dagens Visa:

I find myself on the street out in front of your house,
you can kiss safe thoughts goodbye.
I'm coming up to break your heart.

Av Hella - 18 december 2008 20:29

mmm Kings Of Leon - det är inte bara Sex is on fire som är bra :P

grymt skön röst :) mumma


Nu lyssnar jag även på nya Rise Against, har inte kommit fram till något än...
men vänta bara.... :)

Imorgon ska jag med spänning se på Southland tales, av mannen som gjorde Donnie Darko, en av världens bästa filmer, någonsin :)

Se om den är något att ha....


idag var det bättre på jobbet, men ondare i mitt ben :(

Skit sjukhus, kan inte ens få någon tillfällig smärtlindring,
tills jag kan gå på sjukgymnast eller börja träna lite försiktigt...
Ska försöka ge mig på att simma nästa vecka....
Snart kommer jag ju vara immun mot panodil... :/

nåväl.... snart är det julafton, Robin ringde igår och efter att tidigare sagt att han inte vill byta klappar så har han ändrat sig...
Bah! panik fixa en klapp...
alla andras klappar är väl uttänkta och planerade till just dom, men gör honom blev det verkligen bara en "det första bästa jag kom på"

Inge kul...


jaujau.... nä behöver mer FOB


Dagens Visa:

They always bring up how you've changed
Never the same person when I go to sleep
As when I wake up

Av Hella - 17 december 2008 13:35

jahopp, tillbaka till jobbet idag. ska ta det riktigt lugnt och försiktigt... :/
har ingen lust att få ont i ryggen igen....
Jag skulle nog säga att jag inte är helt frisk i ryggen än, men jag är arbetsför.

Så länge jag får hjälp med de tunga grejerna så ska det nog gå bra :)

Det blir hemma med, inte på sjukan vilket är skönt med.

Nu sitter jag mest och väntar....Det var ju tur att jag ringde till en arbetkamrat och frågade annars hade jag ju åkt fel. *rynkar pannan*
Jag hade nog ringt till den som skulle jobba så att den visste hur det låg till... Men men....


hoppas det går bra iaf. det är ju bara ikväll och imorgon dag som jag jobbar denna vecka....


Btw 88,8


Dagens Visa:

Does he know the way I worship Our love?

Av Hella - 16 december 2008 14:13

Something make my chest stir
Something make my head blur
I’m not ready for a handshake with death, no

want to make you as lonely as me
So you can get, get addicted to this,
You can get, get addicted to this now

O.D on FOB FAD :|

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards