Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Hella - 7 februari 2011 15:02

ja jäklar anamma... :)
började rensa i ena garderoben igår. nu är det bara nickes skinnkläder och lite instrument som står där så den är klar att kastas...

Flyttat på kläder, sovkläder och uppblåsbarmadrass.

En IKEA-påse är fyllt med kläder som ska till B. och en väska med några skor.

idag blev en byrå tömd - i sovrummet. Behöver dock en hylla för att ställa dvdspelaren och dosorna på. Och frågan är om den ska kastas eller återanvändas till hallen eller något annat rum. Den behöver deffinitvt fräschas upp - den har stått i min familjs hall i många år ;)

Byrån i hallen skulle oxå kunna kastas ut dock måste ha någonstans att placera vantar och mössor mm. 

Stora byrån i vrummet skulle vi kunna göra något åt. Nästan nyinköpt och jag var nästan tvungen att lägga i grejer för att det inte skulle bli tomt.

Skåpet på toan kan tas ner och bytas ut mot ett skötbord - det är lite väl tidigt kanske ;P

ja så jag har rensat,kan inte göra så mkt mera nu... N måste ta sina grejer och gå genom. både kläder och alla dessa sladdar - det måste finnas bättre sätt att förvara dom... :S

och eftersom inget alternativ till alla byrås så kan vi inte kasta ut något heller... :S


jaja har gjort ett bra jobb måste jag erkänna...


Kan tänka mig att jobba som "röjare" - det är ju bara att kasta allt skit :)

     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards