Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Hella - 13 februari 2011 15:37

nicke har haft munsår i hel hel vecka+   det betyder att jag inte vill pussa på honom. ett fast förhållande där man pussar varandra ofta/dagligen mm så är det faktiskt riktigt jobbigt...det låter inte så illa men det har det varit... :)

Men idag vågade jag på mig att pussa han det var mkt trevligt och efterlängtat.


Igår käkade vi med nickes föräldrar på Daninos här i Fimpen.

(Det är en italiensk restaurang) det var gott - förutom att jag aldrig lär mig vad för kött jag gillar ;P eller hur det ser ut...


så missade jag början på melodifestivalen - men det är inte längre så super viktigt.

alltid kul att kolla men efter ett tag så lär man sig vilka som vinner/går vidare...


veckorna rullar på och det enda jag  gör är det gamla vanliga. jobbar, sover. äter.

och chillar :)


Måste ta mig in till stan snart och få "Fyrstekaka" av mamma :D

En norkskaka som är supergod som jag alltid fick av min bestefars (morfar) syster i Sandefjord när vi var där :D


jaja tänkte bara uppdatera lite... Händer inte så mkt i väntan på våren.




  



Ovido - Quiz & Flashcards