Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Hella - 27 februari 2011 12:09

försöker hitta något bröd att baka...

tycker det är svårt eftersom jag är riktigt känslig när det gäller bröd.

äter verkligen inte vilket bröd som helst....

men har hittat några recept så får vi se om jag och nicke kan prova ett idag iaf.

och sen prova när jag är ledig... är som tidigare skrivet riktigt usel på att baka.

om jag inte gjort det X antal gånger innan....

Första gången är alltid lite läskig...

Får väl se hur det slutar.... kanske inte blir något alls idag - Nicke mår fortfarande inte bra - stackarn... :(


Skulle vilja ge mig på lite kak-bak oxå....

Nicke har lovat att baka en tårta till mig och gästerna den 12/3 när det är lite födelsedagsfika här hemma... drar väl ut en inbjudan på fejjan till dom som vill ha fika....

Blir mkt fika den helgen eftersom T har 30års middag på söndagen :D

Längtar efter dom tårtorna! :D


God tårta hade iaf Lill-Kusse gjort igår... hallon, mums! tog 2 bitar! :D

Hela kvällen var trevlig - även när jag smög iväg och kollade på melodifestivalen iaf låtarna sen var jag social igen... eller försökte iaf....

gissade rätt på 3 låtar som gick vidare fast Backyard babies Nicke var lite av en chock.... men de fula byxorna ;P

  

Ovido - Quiz & Flashcards