Alla inlägg den 5 december 2009

Av Hella - 5 december 2009 15:05

kollade på slutet av idol igår, och det var väl endå på tiden att Tove åkte ur....
har inte fattat att hon hållt sig kvar så länge... :-S

Men huvudsaken är ju att söta Calle kom till final :-)

Precis min typ av pöjk ;-P


Idag sov jag länge, som vanligt....

Nicke åkte till systemet och handlade till mig med :*
Då passade jag på att testa Zumba!  på tvn, har bara försökt på datorn och där var det kasst.... :/

Men på tv gick det bra, 20min express var rätt enkla steg och man blev varm. Att köra det kanske 3 gånger (som frida gör) kan nog vara något.

Sen testade jag på Cardio - kondition. där var det först rätt lugnt, men sen kom det lite "underliga" / Avancerade steg så jag skippade det.... Nicke kom hem med...
Varför känns det så pinsamt - in lack of a better word - när han är hemma och jag ska stå och svettas och försöka mig på dansstegen?

Mannen som ser mig naken minst 2 gånger om dagen och älskar mig som jag är?

Är jag på ett nytt pass på Medley kan jag ju skratta åt mig själv, där känner man kanske ingen och andra som oxå inte kan stegen....

Rätt underligt egentligen....


Idag blir det iaf Pizza till middag (eller någon form av hämtmat iaf, jag har inte bestämt mig än) och lite senare kommer lite folk över och trivseldricker lite.

Kanske spelar lite spel eller nått.... vem vet?


Hoppas ni andra får en trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards