Alla inlägg den 7 december 2009

Av Hella - 7 december 2009 13:08

jo men visst.
Mötet gick bra i går på medley. Hade jag blivit stoppad av polisen och fått blåsa hade jag legat risigt till skulle jag tro...

Menmen....

Igår var en riktig slöardag låg i soffan mest hela dagen och hade/har ont i benet.

svårt att sova med ont i benet men det gick bra. Upp vid 9 och dra till gym

styrka/konditions pass. Hem och duscha - fått lite kläder som jag beställt från Halens... 2 linnen och 2 toppar och 2 badtrosor.


Har bokat in träning så långt som dom släppt (till torsdag)

och jag hoppas det går vägen.

Imorgon är det "gympa - Bas" , ons lunch spinning och tor kväll djupvattengympa.

(vattengympa morgon på fredag lör jobba och sön julbord, ev hinner/orkar jag vattengympa lör+sön)

Måste gå på gympan och vattnet för att stjäla steg till min låt ;-P

Jag har inte varit på Gympa (på medley) förr så jag vet inte hur dom har det uppbyggt. och från Korpen minns jag knappt... :S

Kollade igår lite genom alla mina tränings dvd som jag har dragit på mig under mina år av hemmaträning. Men hittade inte något kul. Men som sagt ska gå på gympa och se hur dom har det uppbyggt och vad jag kan sno :P


jaujau.... Jobba kväll idag och dag imorgon. tog ju semester på söndag för julbord, som blev flyttat från vadstena klosterhotell till rejmyre eller nått och att det bara blir närmast sörjande...Det blev för dyrt för några nämligen.

Skönt då blir inte nästa vecka så lång...

Fan det är ju julafton snart, tiden går fort.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards