Alla inlägg den 21 december 2009

Av Hella - 21 december 2009 20:52

jahopp var uppe på medley i går igen, vi skulle visa upp våran låt med övningar.

Det var super kul att se vad alla andra tagit och gjort för spännande...

och ja det är väl okej att säga det högt nu....

Jag kommer från och med vecka 3 hålla i Gympa Bas uppe på medley (tis-19:00)

:-D  Jag har slitit som faen i typ 2 veckor med passet, hitta steg, låtar och ligga/stå/hoppa runt i vardagsrummet för att testa alla övningar.

Nu har jag bara 2 låtar kvar som jag ska be om hjälp med, mailade AE och skickade hela mitt pass till henne. hon har säkert knappt tid till det just nu men har verkligen idé torka till dom låtarna, vissa delar kan jag få ihop men inte hela låtarna... Den 29 ska vi ses bara hon och jag och kolla lite på passet.

Fick även från Lisa, Ibracadabra på mail ikväll :) Najs...

Den kan man göra massa sjukt tuff kondition till så folk svettas!
Men det får bli till nästa pass....


Idag körde jag genom hela passet med de 2 låtarna jag inte har steg till men improviserade lite..... Det var svettigt och skönt.... hoppas andra tycker det är bra med....


jaja... imorgon är det vattengympa 07:30 och sen jobba kväll.

Onsdag är det jobb till 16. Och lön. Så jag ska väl åka och köpa lite sista grejer till Nicke, Robin och Tess. Hon hade ju köpt något litet till mig, så jag får ge henne något litet när hon kommer hit som typ 18 dagar....


Sen är det äntligen julafton och jag får öppna paket :D

och alla andra med förståss :P


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards