Alla inlägg den 10 april 2010

Av Hella - 10 april 2010 18:42

hade en så jävla najs kväll igår med lilla Frida.

först käka middag på donken, svettiga burkare och flottiga pommes :)  yummie!

sen gick vi bort till gottegrisen dansade runt och hittade underliga godissaker...

sen hängde vi lite i foajen till Bion. köpte snacks och kissade sen satte vi oss i en tom salong :P
den fylldes sakta med säkert.....
Kick-Ass, fyfan den var så jävla bra att jag knappt kan kontrollera mig själv.
rolig, massa söta små nördar :) som sedan späds på med feting fajting scener!

och bra musik. Ja vi hade nog inte kunnat välja en bättre film att se

Ronny Svensson recenserade på tv4 på fredag morgonen och gav den en knapp 2:a

och aftonbladet gav en 4:a *tror jag*
och jag ger högsta betyg, denna är ett måste att inhandlas. och kvällen blir en repris någon mer gång! <3

  


idag har vi chillat, och bjudit Andreas på middag.

Nu är jag lite sugen på en glassbåt :)

men egentligen inte så mkt.... :P Men bara för att jag kan!


DLK (De Lyckliga Kompisarna) har släppt nytt album! :D Måste köpas

Sveriges bästa trallpunkband genom tiderna! :D

Ovido - Quiz & Flashcards