Alla inlägg den 16 april 2010

Av Hella - 16 april 2010 20:41

fy bubblan vad det var tufft att gå upp imorse....

men det gick bra, fast efter passet så svamlade jag rätt rejält...

uppfann mitt egna ordspråk i all hast...

träning ger övninghet!  kan man ta typ patent på det tror ni?

ja det var iaf rätt kul tyckte jag som fnissade flera minuter.... :P

Testade även en "energi dryck" som säljs på Medley - den släkte törsten helt underbart :D det kommer att inhandlas oftare :)


sen var det hem och tvätta, städa ugnen och plocka diskmaskin.

Har suttit mkt med vattenpass till sommaren, ska även ha på midsommar-morgonen

så jag försökte hitta lite "midsommar" sånger/låtar. Det gick rätt bra men sen ballade det ur fullständigt ;P


Var hos sjukgymnasten. och jag gjorde övningarna mkt lättare nu än första gången när jag fick övningarna. Ska utveckla dom lite och fortsätta med dom.

Ingen återtid men skulle höra av mig om problemen återkom/blev värre.


hem och baka pizza. och sen somnade jag typ 20 min på soffan.
Är sjukt trött!! Avbokade body pump imorgonbitti.... tror jag behöver sova.


klar med C´s barn+bröllops kort iaf. ska ta det upp till Medley på söndag.

de som vill får signera.

Ovido - Quiz & Flashcards