Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Hella - 9 juli 2010 14:01

idag: vakna vid 3:30 upp och ta smärtstillande för ryggen gjorde för jävla ont.

Upp 6:30 tog med mig Nicke i bilen till jobbet sen till Medley, igår kväll var det 3pers, i morse 2 och till slut kom bara 1 så jag ställde in, körde genom gymet istället. Så skönt typ 2 pers där uppe. hämtat nyckel till Tess Lgh och tävttat kläder.

Kollade klart på Uninvited en mkt intressant skräckis. :) läskig med en twist.

sen drog jag till Lgh dammsuga, tvätta golv busade med ena katten och borstad genom pälsen på dom. Lite rens i lådorna och ja sånt som man behöver göra :)

nästan 2 timmar. Väl hemma igen på med diskmaskinen.


och nyss fick jag sms att det går bra att hämta Nickes presenter på "posten" ja eller ica. det är inte så seriösa paket men alltid något. det är ju från coolstuff :)

hoppas att det finns lite tårta kvar efter fikat på N´s jobb. jag skulle få den då iaf.

hurra lite tårta :D men det är ju inte hel världen om jag blir utan tårta, finns lite glass i frysen ;)
nej nu är det lite bok - tid. köpt 4 pocket och har 1 ½ kvar.....


Ovido - Quiz & Flashcards