Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Hella - 16 juli 2010 15:12

ojoj idag. upp 0625 vaknade 5 min innan klockan varför ligga kvar?

upp till medley och leda vattengympa därefter upp i gymet och körde genom maskinerna. och efter det ner i stora salen och körde genom mitt gympa bas pass som är klart inför hösten.   pust...


ikväll är det meningen att vi ska börja måla ena sidan av huset.

hoppas det går enligt planerna... :)

på lördag vet jag inte ritkigt, ska ha vattengympa på morgonen men det är ingen som är bokad vilket betyder att jag drar upp endå fast till gymet.

Ska köra vatten på em oxå ihop med nästan alla andra ledare i "utebassängen" :D
det finns massa lediga platser kvar... åh jag skulle vilja vara med i vattnet ;P


det har varit en massa snack om vårat jävla garage bygge.

Vi stötte på en telefonkabel som inte skulle finnas enligt 2 st personer på företaget.

När en tredje kom ut till oss igår och visade på en karta mkt tydligt så fanns det en kabel där. Sucka! han som var här sa något om att vi kanske skulle bli skyldiga pengar då några kablar gått sönder. antagligen av grävmaskinen. Det kan dom iaf FET GLÖMMA!

men hur eller hur vill vi komma igång med att fylla ut och lägga på grus så något händer. men jag vet typ som vanligt inget om det.


nu ska ajg försöka vila ögonen en liten stund


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards