Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Hella - 31 juli 2010 14:36

mkt snack om vaskning och dumpning på en dingding värld nu när det varit rikemansfest på någon ö.....

senast idag stod det att det var en myt m.m

tveksamt. men iaf. måste skriva ner vad jag anser. det är ju därför internet finns ;P


om man skulle göra det är man fruktansvärt omogen, fjantig och uppenbarligen dumihuvudet. visst folk får göra vad dom vill med sina pengar. men istället för att betala x antal tusen för en flaska vars inenhåll kommer att kastas ta dom pengarna och skicka till en organisation osm ger människor i U-länder vatten!

Dumpning av hamburgare samma sak.

Eller så skulle man tycka ner varenda jävla hamburgare i halsen på ungfan.

Spy visst det finns 35 hamburgare kvar... var du inte hungrig? trodde det efterosm du beställde 50st. IDIOTI!!!! folk svälter och har inte vatten - och någon fjant som tror att den är något slösar med vätska och mat... det övergår mitt förstånd.

Visst jag kan oxå slösa mina pengar på sjukt onödiga saker men detta är ju bara löjligt. Återinför smisk!


till något mindre debatterande

Triathlon på Medley om 45 min! ska bli najs

30min gympa (istället för löpning), 30 min cykel och 30 min vattengympa (simning) jag ska hålla i vattengympan och den kommer bli tuff! :D


så var det med det. hejpa




Ovido - Quiz & Flashcards