Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Hella - 27 juli 2010 08:36

oj en hel vecka sedan sist...

my bad. tränar och jobbar som vanligt nu igen. när arbetspassen börjar rulla in så blir det dock mindre träning. Just nu är jag inne i en 7dagars vecka med jobb...

jobbat natt hela helgen och har pass varje dag fram till torsdag. = jobba 7 dagar i rad

men ska nog lyckas få in lite gym-tid.


Igår var jag inne och köpte ny mobil. en Nokia 5530 . expressmusic. <3

Trodde det var en android mobil men det är bara touchscreen... nästa gång kanske det blir en samsung dom har ju gjort flest bra sånna mobilen om man inte ska köpa Iphone och det ska jag ICKE! ;)

Måste berätta historien om min tidigare mobil...

först hade jag sönder luckan till minneskortet. Det är ok eftersom det bara var att tejpa för luckan (Y) Men så när Nicke köpte sin nya mobil så tyckte han att jag kunde ta hans gamla N95:a.  Visst. tills dennes volymknapp fastnade på högsta volym. och jag lyssnar mkt på musik i mobilen så då gick jag tillbaka till min 1a rosa/lila mobil. Plötsligt börjar även denna volymknapp balla... höjer och sänker sig själv och till slut fastnar den på tyst. alltså bara när man spelar upp musik i den.

jag började pilla i helgen och lyckades lyfta bort hela knappen till volymen och pilla lite på innanmätet... :P  dumt gjort... Raden 4-5-6 funkar inte. om man trycker på dom slår telefonen 1-2-3 :S och de 2 översta knapparna typ "val" och "Tillbaka" funkade inte... :S kom ingenstans med andra ord.

Så då blev det att åka och köpa en ny. hade tänkt på det sen jag sett att jag fått bra lön så det var väl tur i oturen att skiten gick sönder som fan.

MEN!!! I nya mobilen funkar inte mitt simkort. :/

Så nicke får ringa idag och be dom skicka ett nytt kort, så jag kommer väl inte få använda min nya mobil förrän ons eller tors :(

Måste ha N95:an :(

jaja dagens I-landsproblem minst sagt.


Idag kommer oskar linnros skiva i posten och Movits! och igår köpte jag korns senaste. Och nicke köpte Pandemonium, paranormal activity och shutter island.

och i posten kommer daybreakers... blir mkt film nu ;)


Nej Off too wöööörk!!! :/  sen är det gym+vattengympa ikväll hade jag tänkt iaf.


Ovido - Quiz & Flashcards