Direktlänk till inlägg 4 februari 2011

ingen rubrik what?

Av Hella - 4 februari 2011 19:56

hoppas morgondagen blir bättre.


fattar inte hur man så plötsligt kan känna sig så ensam och övergiven

så orkeslös, så anti allt. vill ha folk här men vill inte det endå - då måste jag ju vara social. Vill inte klä på mig och åka iväg och vara social det är för jobbigt.

tycker dom flesta dagarna/kvällarna ser ut som denna...

Gör aldrig något känns det som.

bjuder aldrig hit folk för att spela eller nått... visserligen kommer det komma en spelkväll med grabbarna men iaf.

Tycker kretsen av umgänge krymper för varje dag som går.


samtidigt som det kommer att bli skönt att gå hemma ett tag får jag en känsla att jag kommer dö av tristess... alla andra jobbar eller har inte tid. jag orkar inte åka någonstans då heller antagligen. tänk om man hade en liten hund eller en katt man kunde roa sig med ett tag ;) haha

kan ju inte glo på tv, sitta framför dator eller läsa böcker i 2 månader!?


Nej dagen blev inte som jag hade tänkt mig.

Hittade iaf sånna "extra" hyskor till mina bhs. billigt var det med.

Och imorgon är planen ikea. men vi får väl se....


  

 
 
Ingen bild

caro

5 februari 2011 11:14

har 2 hundar du kan få låna när jag jobbar fm ;-)

 
Ingen bild

Alex

5 februari 2011 12:12

Förstår känslan. Man vill men vill ändå inte. det suger :/
Hoppas att det bara är tillfälligt och att du får en toppendag på ikea iaf!

Kram

 
Ingen bild

Ann-sofie

5 februari 2011 19:52

Du är en av dom jag menar som kommenterar! Det är du och en tjej till som skriver regelbundet!! Jag kommer säkert sakna att blogga men ibland undrar jag om det verkligen är ca 20 st som är inne på min blogg varje dag eller om jag bara skriver utan att någon läser.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hella - 1 juni 2011 18:18

Nicke är på svensexa :)  (nykter) fått några sms att han tycker lite synd om "offret" - fått lite "jobbiga uppdrag" tydligen :P det lät annars rätt kul - bli hämtad på jobbet på med batman outfit och åka till klättervägg inne i Nkpg. Det är iaf v...

Av Hella - 31 maj 2011 13:00

bah - kunde inte somna om i morse så det blev uppgång vid 6:40 skicka iväg Nicke till jobbet och glo på lite morgon tv och käka frukost.   plockade fram pysselgrejerna och startade datornerna och skulle fixa och trixa. men kom inte så långt. ...

Av Hella - 27 maj 2011 20:10

var nere på marknaden idag på fm. träffade massor med folk - stanna och snacka med - mkt trevligtAnnars var det gamla vanliga stånd som brukar stå :)hade egentligen bara en grej jag bestämt mig att köpa - Bröd! ett ställe som "alltid" är på marknad...

Av Hella - 24 maj 2011 18:25

idag ska det bli spännande :)har fått hem 2 limpor av norskt kneipbröd  - "special" bröd utan socker eller sirap i degen. därför får man äta nugatti på ;) Tyvärr hade inte Eva hittat orginalet av Nugatti - så det blev något med "33% mindre socker" ...

Av Hella - 19 maj 2011 16:44

Åkte till Maxi för att se om jag kunde hitta några smidigare skor. Mina gamla joggingskor är redo att kastas sen ett år tillbaka ;P och samma med mina supermysiga fejk-converse... :( köpte skor på skopunkten; ett par som kommer bli dagliga då "...

Ovido - Quiz & Flashcards