Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Hella - 15 maj 2011 10:00

ja då var det ett år till nästa ESC :P

Tess och jag satt och snackade innan att jag kunde bo hos henne om Sverige vann...

det var fan inte långt ifrån :)

Får se hur det går nästa år vore en perfekt 30årspresent till mig att få biljett till ESC finalen (i globen) *hint hint* hahaha

(förresten så fick Sverige högst poäng i sin Semi)


visserligen en dag sent men drar mina topp 5 endå.

Utan inbördes ordning så var det dessa 5 jag trodde/hoppades skulle vinna


Estland (24)

Irland (8)

Storbrittanien (11)

Finland (21)

Sverige (3)


Verkligen spridda skurar förutom sverige fick jag ju inte in en enda... :P

Gillade Azerbadjan som man kan se i tidigare inlägg så det var helt ok, fast jag har fortfarande svårt att ballader vinner... :)

Kul att Sverige lyckades komma så högt i år! bara det är något att vara glad över...


Nu är det över och så går vi vidare det är någon form av Hockey idag va?
om vi inte vann igår så gör vi kanske det i sporten ;)
hejja sverige!






Ovido - Quiz & Flashcards