Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Hella - 24 maj 2011 18:25

idag ska det bli spännande :)
har fått hem 2 limpor av norskt kneipbröd  - "special" bröd utan socker eller sirap i degen. därför får man äta nugatti på ;)

Tyvärr hade inte Eva hittat orginalet av Nugatti - så det blev något med "33% mindre socker"  får väl se om det är något att ha..
annars kommer mammas kusin till stan i slutet av juni - kan be henne få med sig en burk :)

åh bara tanken på en kvällsmacka flyger mig tillbaka till alla sommarlov i Norge

som både var trevliga och tråkiga - ensam tonåring i ett främmande land ;)

har väl aldrig varit social av mig... :P

lyckades även köpa till mig en chokladkaka: firkløver . köpte jag alltid.

det är ungefär som marabou schweizernöt - fast det luktar Norge :P


Kollar min jobbmail en gång i veckan - bla min chef skickar ut lite grejer och så om man inte loggar in på 3-4veckor (eller nått) så måste man ringa någonstans och fixa nytt lösen osv... ORKA!

iaf fått ett mail att min chefs son blivit påkörd och ligger på intenvisen och är stabil men är kvar för observation.... usch det är mkt nu när våren/försommaren kommer

Hoppas det inte är något för allvarligt iaf.


såg lite på efter 10 idag - ronny svensson bantar med familjen-

så visade dom en chokladmuffin som var gjord på proteinpulver istället för mjöl
och jäklar vad jag blev sugen på muffins.
speciellt dom som en jobbarkompis gjorde till förra p-mötet!  typ kladdkakemuffins eller nått.... så jävla goda.

Så jag köpte en sån frusen kladdkaka på viberga ;P

Gött!

 

Ovido - Quiz & Flashcards