Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Hella - 31 maj 2011 13:00

bah - kunde inte somna om i morse så det blev uppgång vid 6:40

skicka iväg Nicke till jobbet och glo på lite morgon tv och käka frukost.


plockade fram pysselgrejerna och startade datornerna och skulle fixa och trixa.

men kom inte så långt. Måste åka till en fotobutik eller om det går på viberga fortfarande - Lägga in en massa bilder och få ut "riktiga" foton, så skulle jag vilja ta kopior på gamla bilder från min bebistid tex. dom vill jag ogärna klippa och klistra i....

och om jag ska kopiera bilder måste jag nog in på en fotobutik - om  det går att göra utan negativ.

Har iaf börjat på en grund - de första 5 sidorna "framsidan"

Nickes info sida - min info och sen en varsin med våra släktträd.

Ska ge mig på att hitta bilder på dom släktingarna oxå. Blir bara far/morföräldrar fram till oss + bebis....


Anna W kom förbi en snabbis på kaffe och bulle - vilken tur att jag köpte på marknaden :P

fördröjer tiden med filmer just nu. - men funderar på en liten vil på soffan innan det ska bli dags att laga middag även idag.

Nicke väntar sig ett samtial från Canal Digital i em med.... se om dom kan lösa problemen med våran box som krånglar typ konstant.


imorgon blir det easy line!


Ovido - Quiz & Flashcards