Direktlänk till inlägg 30 december 2009

Korsetter till salu - eventuellt....

Av Hella - 30 december 2009 12:43

fick världens energikick igår efter mitt möte med AE, kändes bra. hann inte göra allt vi tänkt men iaf. Var uppe på och körde styrka/kondition i dag på fm och plockade på mig lite dvd som AE tagit med till mig med lite gympa som jag kan stjäla steg ifrån :P


Provade korsetterna igår (eller en eftersom dom var samma storlek) :'(
Dom var massa för små! Har mailat och frågat om jag får skicka tillbaka dom...

annars när jag köpt korsetter brukar man ha alldeles för mkt snörning i ryggen men här var det istället för lite... men men får se vad dom säger annars får jag försöka sälja dom.... :( dom som var så fina....

Men kommer ha en annan korsettliknande överdel på mig imorgon iaf

Så jag är inte så jätte depp över kläderna.... Kommer förhoppningsvis bli av med dom på ett eller annat sätt....

Har lagt upp en bild i bilddagboken om ni är intresserade....
stl XL = bröst 107-118, midja 91- 102, höft 113-122  (48/50) Men skulle verkligen inte kalla denna för stl 48/50 då hade den varit perfekt eller något stor/liten på mig....
Kanske stl 42/44 eller ännu mindre.....


jaujau.... ska städa lite här hemma nu innan det är dags att dra till jobbet.

Hoppas jag inte däckar imorgon innan 12slaget... :P

Kommer vara trött.....





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hella - 1 juni 2011 18:18

Nicke är på svensexa :)  (nykter) fått några sms att han tycker lite synd om "offret" - fått lite "jobbiga uppdrag" tydligen :P det lät annars rätt kul - bli hämtad på jobbet på med batman outfit och åka till klättervägg inne i Nkpg. Det är iaf v...

Av Hella - 31 maj 2011 13:00

bah - kunde inte somna om i morse så det blev uppgång vid 6:40 skicka iväg Nicke till jobbet och glo på lite morgon tv och käka frukost.   plockade fram pysselgrejerna och startade datornerna och skulle fixa och trixa. men kom inte så långt. ...

Av Hella - 27 maj 2011 20:10

var nere på marknaden idag på fm. träffade massor med folk - stanna och snacka med - mkt trevligtAnnars var det gamla vanliga stånd som brukar stå :)hade egentligen bara en grej jag bestämt mig att köpa - Bröd! ett ställe som "alltid" är på marknad...

Av Hella - 24 maj 2011 18:25

idag ska det bli spännande :)har fått hem 2 limpor av norskt kneipbröd  - "special" bröd utan socker eller sirap i degen. därför får man äta nugatti på ;) Tyvärr hade inte Eva hittat orginalet av Nugatti - så det blev något med "33% mindre socker" ...

Av Hella - 19 maj 2011 16:44

Åkte till Maxi för att se om jag kunde hitta några smidigare skor. Mina gamla joggingskor är redo att kastas sen ett år tillbaka ;P och samma med mina supermysiga fejk-converse... :( köpte skor på skopunkten; ett par som kommer bli dagliga då "...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards