Alla inlägg den 1 april 2009

Av Hella - 1 april 2009 14:47

bah, spinning idag, mötte Angelica kul kul! hon skulle köra styrka imorgon så jag som avbokade den igår kväll bokade in mig igen... :P

men ligger som första reserv, men gör väl så att jag åker upp och är förbered. fan det blir 3 pass denna vecka isf. SKÖNT!!!
åh det känns så härligt att komma igång med minst 2 pass i veckan!
och spinningen jobbig så inutavhelvete men skönt.... kanske kan få tillbaka min rumpa med den ;) Det var visst schlager låtar idag och Tingaling låten var med! *haha* underbart! :P

dagen försvann rätt fort idag. satte klockan på larm typ 9:30 men låg kvar till 10:45 ca. då var det bara att masa sg upp och dra till gym.

Åkte och handlade lite skit på viberga och min film Sex drive finns äntligen i butik!!! dock inte den sjukt mkt naket versionen som är roligast. men vill ha båda.... :)


det lär inte bli någon tjejfest på fredag alla jag känner typ jobbar.
men det är lugnt, har köpt groggvirke och ska sitta och mysa med mig själv istället :) funkar det med... 

Nicke är ju i Motala hela helgen, spelning på bryggeriet.


jaujau, ska bli att testa ny mat idag igen. hoppas att jag inte spyr av den iaf... :) 
Nu försöker jag mig på att göra egen tzatziki.... :/ ska bli spännande...


jaujau göra klart grönsalladen kanske... :)


vill ni leka med mig någon gång?  HÄR


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards