Alla inlägg den 2 april 2009

Av Hella - 2 april 2009 13:10

aahh... skön start på dagen med ett hårt styrkepass. extra kul att man för en gångsskull hade någon med sig som "höll en sällskap"

för mig spelar det inte längre någon roll om jag åker och tränar ensam eller med någon. I början vågade jag inte riktigt åka själv, men med tanke på hur svårt det är att få ihop det med folks arbets/skol schema och vilja samma tid, fm eller em och samma pass för den delen. Nä orka. ses man så ses man.

Men helt klart så kör jag iaf på lite extra när jag har en kompis i närheten som peppar en psykiskt. eller vad man ska säga, bara finns där, om jag ser att hon orkar ja vad fan då ska väl jag oxå orka!
Vi skulle på samma pass på måndag jag och angelica :) kul kul.


sen ikväll blir det till slut bio, har alltså längtat efter denna film sen jag såg på typ Canal + eller Star att den var släppt (i usa/uk) verkar perfekt för min smak ;) Tjejfilm är det bästa jag vet, ibland sjukt töntigt men det är mysigt på nått sätt....

jaujau, snart tid att laga makaronilåda sen är det in till stan och kanske köka något litet på Donken och sen Bio! :) *hurra*

Linda och jag får se en annan film någon annan gång :) *kram*


Hella <3  Bloodhound gang

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards