Alla inlägg den 3 april 2009

Av Hella - 3 april 2009 15:23

japp igår var super trevligt med flickorna  =)

filmen var super söt och kommer att inköpas vid senare tillfälle


idag låg vi i sängen till 11 så satte jag igång och storstädade direkt när jag kom upp. så det är klart :)

Nya fräscha sängkläder att sova i inatt *myyys*

nog bästa som finns när man har bytt sängkläder att sova i.


jau jau, nu sitter jag mest och väntar på att det ska bli karlfritt här hemma.

dom skulle åkt för 2 timmar sen.... :S

men men sen blir det skräckisar och groggar ikväll ;)


imorgon är det jobba em sön fm och sen hela nästa vecka till fredag :/

jobbigt. nu har jag även lyckats byta mina pass den 16-17/ maj = ESC

Då är det fest hos Linda inne i stan och utgång på nått trevligt ställe :)


Solen skiner och himlen är blå, vad det är skönt att leva då

Högt i topp står allas humör och det är det som susen gör!! :D



Ovido - Quiz & Flashcards