Alla inlägg den 10 april 2009

Av Hella - 10 april 2009 21:07

PUST!!
ja jävlar vilken dag, ärligt jag skippar spinning imorgon, idag var vi på jobbet ute på promenad i 2 timmar och 15 minuter :S
Helt slut i rygg och ischias :/


sen var det bara hem fräscha upp sig och byta kläder och åka till igelfors.

Super kul! det var besök från Minnesota :D

skit kul att få snacka engelska och ja helt otroligt trevligt folk

frun och nickes farbror fyller 50 nästa år båda två så det blev lite prat om att man skulle över till dom och fira kalas i maj. Vore så jävla kul! :D
*pics*


på hemvägen när jag och Frida åkte så såg vi på ett fält säkert ett 20 tal hjortar :) fina


Och när jag kom hem och bytte kläder kom jag på min tröja som var mystiskt försvunnen och FANN DEN!!! :D Hurra!!!
Den låg i min troslåda :P  bland mina kalsonger....

bara så ni vet ;)


Puss i Påsk folket!

Av Hella - 10 april 2009 07:24

Detta är inte klokt. igår efter att jag fotat mina kläder la jag tillbaka dom i garderoben, idag när jag gick upp ville jag använde en av tröjorna och nu är den borta!!!
VAD FAN ÄR DETTA!?!?!?!?!


Min garderob äter mina kläder.... :'(


Jag kan ärligt säga att jag inte är 100% på att jag köpte 5 toppar...
det var nog bara 4.
Men jag vet att jag la in alla tröjorna i garderoben igår men det finns bara 2 kvar....den 3:e ligger framme som jag ska använda i em.

men den fjärde svarta "tunika liknande" är *poff* borta...

orkar/hinner inte leta mera just nu, men kollade genom nästan alla mina trådbackar med kläder och inget, inget på galgarna heller.... kollade tom i Nickes högar....
då vet jag vad som sker imorgon, det är klädjakt i garderoben....


Nu är det att stressa iväg till jobbet, därefter direkt hem och fräscha upp sig och sedan köra ut till Igelfors...

*Brrröööööölll!!*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards