Alla inlägg den 6 april 2009

Av Hella - 6 april 2009 18:31

jahopp, första delen av tränigsveckan klar.
i natt är det jobb och sen träning på "lunchen"


tvättat massor idag och dagen har sprungit förbi.
var tvungen att åka ner till centrum för att få tag på lasagne-pulvermix som jag gillar. endast ICA i centrum som säljer, så jag köper alltid 4-5st. :P

in på sminkshopen och köpa ny ansiktskräm in på apoteket och kolla vad jag hade på recept. Måste nog ringa och be om mer eller om jag ska ta tag i det hela och tjata på dom om min ischiassmärta som idag har varit sjukt jobbig, att jag får sjukgymnastik eller vad som kan hjälpa... :S
Och så klart massa rea-kläder hängde utanför Afrodite, hoppsan 5 toppar... :P typ 100:-/st så det var ju inte så farligt, lägger upp bilder imorgon...


Nicke fixade nya sommardäck + tuffa fälgar till min bil idag med :)

så det får väl bli att byta och tvättabilen (för första gången sen jag köpte henne för 2 år sen)


jaujau. det ska visst regna på onsdag...


Hella Gillar Mando Diao - Dance with somebody

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards