Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Hella - 9 oktober 2010 18:33

idag har jag sovit länge!!! Fy fan vad skööönt!! om jag inte får min sömn så dör jag nästan... haha nej men man mår ju helt klart sämre utan sina timmar på natten.

och så tog jag en tupplur på soffan med ;P   har man jobbat typ 7 dagar i rad ja shit det måste ju vara mer...  orkar inte räkna nu. men om man räknar pass som job så har jag inte haft ledigt på länge :) så jag behövde sova helt enkelt.


Andreas och Nicke har fått upp stommarna (tror jag) till 2 väggar på garaget! :D

de resterande 2 väggarna ska upp i morgon.
sen vet jag inte hur som ska göra. men det var superbra jobbat! :D


mamma har varit i sthlm i helgen och klappat syster på magen :D  hihi

Jag vill oxå klappa på hennes mage och köpa barbapapa kläder till bäbän ;)

undrar vad det blir. Bror 1 trodde att det skulle bli en kille tror jag redan efter 12 veckor ;P 

Om jag skaffar en dotter så vill jag att hon ska ha Emilla, antingen som för- eller mellannamn efter mormor, det är ett fint namn tycker jag.


Var inne på på håret eftersom dom ev skulle ha hårmodeller den 23/10

men det blev inställt :( 

både bra och dåligt  hade varit super kul upplevelse men nu börjar ju håret växa som bara den och det är ju långt hår jag är ute efter nu.



Btw 23/10  ännu en bröllopsdag att fira 6år :) och mormors bortgång  :'( 3år

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards