Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Hella - 23 oktober 2010 12:19

ja jävlar vad tiden går, vi brukar alltid hitta på något men denna helgen är det fullt upp... Idag är det folk här och hjälper oss med garagetaket. sätter dit takstolar och strax är det spånt som ska på (eller vad det nu heter)


jag brukar alltid göra årsdags kort med och även det har jag inte haft ork eller tid till.

och så har jag kanske glömt det lite... Gör det väl endå mest för min egen skull.

Nicke tycker dom är fina och så men dom hamnar alltid i bröllopslådan...

Men jag tycker det är roligt och fint.

I år är det sockerbröllop. :)


ikväll är det födelsedagsfest för Tomas som blir 28.

Denna dag är fullt upp, bröllopsdag, tomas födelsedag och mormor gick bort 3år sen


Försöker lära mig att dricka vin. kaffe kommer aldrig gå, men vin finns ju kanske en liten chans iaf. har köpt 2 fruktiga söta saker med smak av jordgubb och persika.

Får se hur det går. Annars har jag ju cider att falla tillbaka på.... :)


nej ska väl ut och föröska hjälpa pöjkarna lite, en faller bort snart...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards