Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Hella - 30 oktober 2010 15:41

idag har jag inte gjort särskillt mkt, sov så länge jag orkade hehe...


åkte till Viberga och handlade mat till jobbar-gubbarna. det var inte mkt jag gjorde, gick genom butiken och köpte det jag skulle men när jag kom ut och gick mot bilen blev jag helt plötsligt jätte anfådd och helt slut i kroppen. hade svårt att koncentrera mig på att köra hem.... :S


hem och lägga sig på soffan igen.... och ja där har jag legat nästan hela dagen...

Tog en dusch och ja jag har piffat lite lite smink och lite fräscha kläder.

Nicke har åkt till skogs för att käka tacos och festa men lite folk som senare ska på Sabaton i Nkpg.

Jag tänkte ta mig bort till Kungsvillan där nickes farföräldrar bjuder på middag då dom ska åka bort och vara borta i typ 4 månader i thailand och malaysia... fyfan...

Jag önskar att jag har råd med det när jag blir pensionär.

så jag ska få lite mat i magen och kanske umgås, vi får se hur länge jag orkar.

Känner mig hängig och trött och ont i skallen men inte så illa som igår....

jävla skit som bara kommer lite smått och sen aldrig bryter ut, sånt gör mig galen!!!


planen var att gå till kungsvillan, men om promenaden på Viberga fick mig att bli sån så vet jag inte längre... :S 

Känns ju väldigt töntigt att åka när vi pratar om 200-300meter bort....

jaja vi får se... har ju knappt rört på mig på hela dagen kanske behöver röra på mig lite....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards