Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Hella - 24 oktober 2010 12:13

hade jätte trevligt i går hos T&S, mkt folk i en liten lgh. :)

Gott dricka med :)

Vi tog det lugnt, Nicke är ju idag på mantorp och kör "stolle rally" och jag har kört vattengympa på förmiddagen. Och nu sitter jag och väntar på tvättmaskinen ska bli klar och att Dill hör av sig så vi kan åka till Igelfors och få lite mat i magen :)


12kr på kontot och imorgon kommer lönen :)

fy fan ibland är det gränsfall... fast har ju köpt vinterskor för 1000 kr denna månad med... :S


Fridas mamma fixade biljetter till Raubtier åt oss. så den 6/11 bär det av till Lkpg och L´Orient och röja löss med gubbarna från Haparanda.

Samma kväll har Facebreaker releasefest för sitt nya album som vi är inbjudna till men vi får se... tant börjar bli gammal och L´Orient stänger kl03. och om Raubtier går på sent så är jag trött... Ska se om jag kan få bort vattenpasset jag har på söndag förmiddag då... :P


Over and out.


Ovido - Quiz & Flashcards