Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Hella - 27 oktober 2010 20:13

idag sov jag länge... längre än "vanligt"  tog mig iaf upp vid strax efter 9...


körde PRO - vattengympa - nästa vecka är det uppehåll så jag får lite extra ledigt :)

Sen är det bara 2 resp. 4 veckor kvar med PRO&SPF :)

Jag behöver vila från dom ibland ;) Pensionärer är speciella...


handlade propplösande med eftersom det blev stopp igår kväll när jag kom hem efter träningen och duschat.... köket och duschen går i samma rör som är trånga och kurviga så det fastnar lätt skit där... Så igår blev det förbjudet att använda köket och duschen. Tur att jag kan duscha på medley ;P

Men nu är det löst... hahaha... no joke intended... ;P


Passade även på att gräva ur pumpan som Frida gett mig/oss.

det var svårare än jag trott, har aldrig gjort förrut och kollade lite på nätet men det var svårt endå... så lossnade grejen på toppen så det blev inget lock.

Karva ur skiten var jävligt svårt med och jag trodde jag skulle få massa kött att göra soppa eller nått på men men. kanske var lika bra utan eftersom jag inte ens vet om det är gott... :P

Blev en glad, crazy, "tecknad" pumpa gubbe iaf... nöjd :)

     


och så firade jag med våfflor. äntligen... :)

  


Ikväll är det grannfejden och Greys anatomy! :D


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards