Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Hella - 12 maj 2010 13:51

idag har jag gjort lite nytta iaf. rensat uppfarten från ogräs. sen om det är bra gjort eller inte det är en annan femma... :P

snoret rann och det var jobbigt att andas. men det tar ju några dagar innan medicinerna börjar funka till 100%

Är duktig med ögondropparna, jag som har sådan ögonfobi....

Kanske tom skulle lyckas med linser någon gång :)

sånna färgade tuffa eftersom jag inte har något synfel

Nässprayen går oxå bra. det rinner lite ner i halsen men det blir mindre för varje gång...


jag ångrar att jag sålde mitt löpband idag med...
den där stegtävlingen på jobbet kommer jag förlora stort... inte för att det egentligen spelar någon roll, det är ju bara en kul grej. Men folk sa innan att jag skulle vinna för att jag tränar jämt. vilket inte är riktigt sant.

Om man ser på dom som har barn. dom sitter ju aldrig stilla och om jag tex är ledig så sitter jag i soffan och läser, tv eller dator... jag har inga ungar som måste underhållas konstant... och nu när pollen skiten är som den är är det sjukt jobbigt att gå en promenad bara...

så jag är hellre inne och myser än ute och nyser... höhöhö

Därav saknandet av löpband... fast funderar på att köpa en cykel istället...

löpband är stora och låter massor. fast klart det gör väl cyklar med....


jaja.... törstig nu.

Ovido - Quiz & Flashcards