Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Hella - 26 maj 2010 21:17

Ledig idag och satt typ halva dagen och försökte göra vattengympa och gympa pass av årets ESC låtar. Men eftersom 90% är ballader så gick det åt helvete. Så jag skiter i det...  Gick genom gympan till imorgon gjort ännu värre för dom så dom ska bli nöjda med hoppande ;P  Mouhahahahaha..... typ.

Än så länge är det iaf halv klass....


Nu är det iaf Greys....


Skapligt avis på lill Kusse som köpt sig en longboard och är super tuff och åker runt på den.... jag vill med vara liten igen och knalla på stan med kompisar och göra massa dumheter som man bara gör under dom små åren man kan komma undan med det mesta ;)

Jag vill oxå testa åka longboard - nästa gång jag är i nkpg ska jag åka förbi och om hon är hemma får jag kanske testa :)

om jag törs är väl för gammal för sånt där ;P

Ovido - Quiz & Flashcards