Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Hella - 24 maj 2010 10:47

yes nu får det vara slut med allt detta frosseri som pågått i typ 1 vecka.
Har knappt gått upp 1 kg men det känns endå inte så kul när jag är så nära ett delmål på 85kg.

Min tränings... jag vet inte... jag vill inte längre på något sett...

försökte komma igång med jogging/power walks dagligen men så störde pollen så dant. sen dess har det inte kommit igång heller....

hela grejen med hur mkt kläder som måste på, jo om jag sk aut och gå, så kommer jag troligen att vilja jogga lite och då behöver jag ha mina sprortbh´s på mig, jo jag behöver ha 2 på mig....ska jag sedan träna igen på kvällen så måste jag hinna tvätta och torka. Vill försöka komma igång med cykel eller promenad till jobbet med...

men antingen är det för varmt, regnigt, blåsigt... osv...

man hittar lätt en orsak att slippa.

När nästa lön kommer vill jag in och köpa mer träningskläder... behöver nya bh´s, tröjor, ytterplagg, typ vindjacka eller något nu till sommaren....

regnställ? fast klart om jag köper det så måste jag ju cykla till jobbet... ;P


Nu sitter jag och kollar på inspelning av djävulsrallyt (första avsnittet)
lite roligt jag vill oxå köra :D  men kommentatorerna är ju som stulna från Wipeout...

Vilket kändes rätt fjantigt...


iaf här kommer en underbar låt och underhållande video (vänta på damprycket :P )
vill vara med i en tävling men vet inte vad jag ska göra...


Ovido - Quiz & Flashcards