Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Hella - 29 maj 2010 14:08

jahopp då sitter man här igen. i år igen....Dags att dra och jobba till 20:45 ikväll, perfekt, hinner hem innan spektaklet börjar.....Som vanligt glitter på ögonlockarna och glitter på tröjan... som vanligt.... men något saknas....

ja just det Sveriges bidrag att heja på ikväll....

Det känn jätte konstigt... så länge jag kan minnas har man suttit och tittat på svenska melodifestivalen och ESC....

Linda och jag har nästan varje år haft ett litet party på ESC och klätt upp oss till tänderna (mer eller mindre) och druckigt gott, ätit gott osv...

Men i år känns det tungt...tur att jag inte tog ledigt från jobbet, som förra året

ja vi får väl se om jag kommer titta. lite iaf men inte säkert att jag håller mig uppe tills man får veta vinnaren... ska ju endå upp vid 7 och jobba hela söndagen....

Och om Sverige inte är med så finns det egentligen ingen anledning att titta.... :/
Jaja får väl se hur jag gör....


ska ringa mamma imorgon och kolla om hon är ledig på måndag så hon kan få sin morsdagpresent :)

hare gött!


Ovido - Quiz & Flashcards