Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Hella - 1 juni 2010 15:44

måste bara få skriva lite till om mitt egentligen helt ointressanta liv... :P


Passade på att dammsuga, damma, tvätta golven, vika in tvätten, rensa i garderoben och hemliglådan i sovrummet, lagt kläder i en påse som ska "ges bort" till bättre behövande och fixat inne i garderoben, rensat i återvinnigslådorna.

Nojat över stegtävlingen, hämtat posten och fått en superfin mössa

tror det var allt....


Kände att jag var tvungen att dela med mig av dagens arbete... :P

Av Hella - 1 juni 2010 10:10

jahopp då har man köpt sig en motionscykel oxå....

ja nu har jag haft löpband, stairmaster & Orbitrec.... även; hantlar av olika vikt, olika gummiband, vristtyngder, bollar ja.... vad säger man....

snacka om att man provat allt ;P och löpbandet funkade ju iaf. :)


inatt fick jag sova rejält på jobbet så jäkla skönt. hoppas det går lika bra inatt när man ska iväg på gym :) ska bli så jävla kul! :D

hoppas det kommer gå bra :)


Idag lämnades stegtävlingen in..... och de 2 som tydligen är "favorittippade" hade lämnat in sina steg på 31 dagar... och nu vet C vem som kommer att vinna ;P

hahaha eller nått....

jag har blivit lite tävlingsknäpp av detta.... :P

Men det är jävligt skönt att slippa ha på den där jävla stegräknaren nu iaf!


Ovido - Quiz & Flashcards