Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Hella - 5 juni 2010 15:16

igår var det en lång dag igår Hageby centrum shopping med jobbet.

Tuff och kul. Vart helt slut i kroppen. Var inne på skobutik Deichmann som från och med nu kommer att vara välbesökt av mig, dom hade både fina skor, sandaler osv och sköna dojor. Inga märken förstås. Men jag plockade på mig ett par converse liknande med söta snirklar och blommor (tror jag på)

Har (kors i taket) ännu inte fotat och lagt upp vad jag handlade men får göra det senare idag. Skorna som stod på 169:- fick jag bara betala 49:- vilket alltid är trevligt

köpte även en tunika/klänning och 3 lite tjockare leggings och 3 i strumpbyxatjocklek... svart, vitt och turkost :D


Sen fyllde ju Sandra 30år och vi åkte bort och gav en liten present och tidigare hade hon fått ett fint hemmagjort kort på posten :)


ikväll är det "kanonfesten" nere på torget, antar att ALLA i hela fimpen kommer att vara ute. det är ju standard... jag kommer inte dra ner, jag ska ha film kväll med boondock saints 1-2 med Frida istället... Nicke kommer att vara bandvärd så han är där nere. Jag antar att jag blir lite fyllechaffis... om han nu skulle dricka något.

Imorgon ska jag hålla i gympa och sedan in till nkpg och gå på bio med Linda

Sex and the city 2. :D


Nej nu ska jag skjutsa ner Nicke och sen blir det att inhandla lite middag, antigen revbensspjäll eller panpizza :P nyttigt som få ;P

Haha var uppe och tränade i fm, och hade blivit tillfrågad om att "hjälpa till" att vara med på ett aerobics pass för en svensexa... Inga problem jag ställer nästan alltid upp. Stackars kille... en "mankini" (Känd från Borat) och sen köra ett aerobic pass med mycket juckande och stretchande ;P  och sen typ 20 av sina killkompisar som tittar på... :S stackare... men jag skrattade jag med :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards