Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Hella - 11 juni 2010 13:49

hahaha detta är oootroligt!!! det funkar verkligen....
Hur man låter smart när du pratar om fotbolls-VM utan att veta ett jävla skit.

Jag är inte ens intresserad
del 2

en bekant på Fejjan skrev något om hur han glömde bort att äta och "ta hand om sig själv" pga fotbollsVM....
jag använde 2 av replikerna från ovanstående blogginlägg...
och jävlar vad dom funkade ;D


Hella
Måste ju komma ihåg att land från Europa aldrig har vunnit VM

när turneringen spelats i en annan världsdel...  

Johnny
A just det, du har koll på läget =) Ska bli 30 dagars nöje iaf som jag tänker njuta helt o fullt av =D
Hella
Jag håller ändå alltid lite på Holland. Jag gillar deras offensiva fotboll.... 
Johnny
Vafan du låter ju som en expert! haha.. ja jag gillar också deras fotboll,
men jag tror o hoppas på Spanien-Argentina i final i år =)
hahaha tyckte det var sjukt roligt...
Jag sitter nu och slöglor på änglar och demoner och försöker få ihop lite låtar till ett 80tals megapass på gympa
och då måste man ju spöka ut sig :D
vilket jag älskar ;)
okej det var bara det....
Av Hella - 11 juni 2010 09:39

jag fattar inte... enda sedan i måndags har jag haft svårt att somna och sovit oroligt.

det har ju inte varit så illa som för T men tillräckligt för att min vardag ska rubbas något.... idag var det upp sjukt tidigt 06:30 för att åka upp till Medley och köra vattengympa. Förra veckan jobbade jag så jag kunde inte ta några av mina pass på hela veckan .... :/ trist. det är så trevligt med denna extra lilla inkomst.

Den är inte stor men den gör att jag kan spara mera pengar till tatueringskontot och USAkontot :)  Börjar bli dags att bygga vidare på min vänsterarm så den blir klar någon gång....


jaujau... längtar till nästa vecka. det är nämligen sista veckan innan semester.

jag jobbar natt helg börjar ikväll och slutar måndag 13. sen 3 arbetspass kvar.

på lördagen (19) är det fest med Medley och troligen på söndagen middag med samma gäng då vi ska ge bort en liten present till C som nu gift sig och väntar bäbbe.


Nu ska jag hänga lite tvätt och snart skölja ur håret.
jag klarade inte av att vänta längre, tvättat ur det gröna och i med det rosa :D

Ovido - Quiz & Flashcards