Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Hella - 14 juni 2010 20:26

Sommarlistan - Kopiera och svara!

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Hemma, helst i hängmattan eller på altanen. Ibland kan det duga i Perssons Sommarstuga


2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
- käkar en god frukost på altanen med Nicke, åker iväg och köper något gott till lunch sitter i en park och käkar. Spelar lite spel (kubb, minigolf eller nått).
Hem och grilla med gott sällskap och gott dricka

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- korv med bröd är j uen klasiker som alltid går hem. Annars något kött.


4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
-  Fira 10års jubileum med <3, annars är det väl att slappa och ev hjälpa till med renovering/bygge på huset/altanen osv....

5. Dina bästa sommarfärger?
- Turkos och rosa


6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Bonnbränna, fylla, klagandet (för varmt, för kallt, regn, inget regn), grilla, väder

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Konstant badande på himmelstalundsbadet och Norge

8. Havet, sjön eller poolen?
- Poolen, men klart att man kan doppa sig i både hav och sjö, men det är läskigt.


9. Vad väljer du i glassbaren?
-
 Mjukglass, kulglass eller milkshake


10. Vart går din drömsemester?
- Finns hur mågna ställen som helst. Dominikanska rep. Hawaii, Mexico, Amerika, Australien, Nya Zeeland.... jag kan räkna upp hur mkt som helst

Av Hella - 14 juni 2010 19:40

imorgon ska jag gå på aerobics bas. Ska testa det för första gången då jag fick erbjudande att ev bli ledare för det med....
och det är ju kul :)

sitter och kollar på Cash Cab och har ont i magen för det är spännande när dom ska svara på frågorna.... :D
jag skulle få panik av sånt där hahah stressa upp mig som fan.


är inte Vm slut snart? ;P


Skulle vilja lära mig lite mer om maskinerna på Gymet. Kunna gå upp och köra styrka så där om man inet har något bättre för sig....

Kanske måste boka in mig på en rundvandring med Sofia för 200:- men det borde väl vara gratis eftersom jag jobbar där ;) kan man ju hoppas... ;P

Men skulle vilja ha ett sånt papper som jobbet har med vilka maskiner jag ska använda, hur många repetioner och hur mkt vikt jag ska köra med....
jag får hugga tag i Sofia och kolla det någon dag.


Nu ska jag lära mig om Minotaurus hur hela den grejen började... :D
intressant med History channel - Nööörd.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards