Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Hella - 8 januari 2011 14:26

igår var det fullrulle!

det var den årliga jul-släkt-festen hos bästa moster och bästa kusiner

det blev lite senare än vad jag räknat med men det gick bra.

Somnade vid midnatt... upp 02:22 och på toa sen kom jag inte ner i någon bra sömn på fredag morgonen var det att ge sig upp vid 06:20 för att äta frukost och åka till Medley och köra lite vattengympa.

Skulle åka och köpa frukost direkt efteråt så det var att duscha där uppe...

jag lyckades dock glöma att stoppa enr en ren/torr tröja hahaha - så jävla virrig

åkte iaf och handlade endast i bh under jackan ;P

hem och käka frukost. sen åkte vi iväg till stan för lite grejer att göra.

UL och sen jälsa på mamma och syster en sväng innan hon åkte hem till sig.

handlade Bamse box på MediaMarkt. :D

Sen lunch och vidare och kolla på barnvagn.

hem och fixa med mera grejer...


Tillslut åkte N till O´learys för att fira en arbetskamrat som är nybliven pappa.

Och jag åker strax efter till jobbet för att sova jour.  Jag är så glad att natten gick bra. för jag somande 22:30 och vaknade visserligen några gånger under natten - men lyckades somna om alla gånger :D

Så det blev en rejäl återhämtning. Hoppas resten av helgen går lika smidigt...

För imorgon söndag är det Vatten-inspiration på Medley.

det börjar 9:30 och med uppehåll för lunch och slutar 16 :S

det blir med andra ord rejält med göra imorgon. Direkt från jobb till dit.

Ser iaf fram emot att äta på Olearys :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards