Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Hella - 11 januari 2011 20:10

fortfarnde virrig ;P

kastade ett nästan nytt strykjärn härom veckan när vi var och kastade grejer på tippen...  hade bett Nicke att hänga upp nya gardiner, så frågade han efter järnet....

och när jag kom hem från jobbet hittade jag det inte och kom ihåg att jag plockade ner det "nya" järnet och kastade det... :P


Nicke blev lite irriterad medans jag skrattade - som vanligt :P

det är ju sånt som händer. och några dagar senare köpte jag ett nytt...


imorgon är det att gå upp tidigt som få :(

ställt klockan på 05:50 :S lite frukost och sen åka.

ska upp och köra genom mina vattenpass som jag satt ihop.  Vi har fått krav att köra genom det innan vi kör med kunderna för att det ska kännas bra.

måste göra det när det inte är badfolk i poolen så då måste man vara tidigt ute

Var på inspiration för just vattenträning i söndags och det var super kul :)

Fick massor med ideer och lite tips om saker man inte ens tänkt på tidigare...

inte jag iaf!  :)


nu fastnade jag på Hjalmars revy :)


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards