Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Hella - 18 januari 2011 16:39

som vanligt har jag "tur" - efter att varit fullbokad med upp till 6 reserver är det nu "bara" 16 kunder. och det är lite mer än en timme kvar...

kanske lika bra blir ju smått hysterisk och nervös med full klass :P

och vet inte om vi kommer kunna jogga runt i salen utan att stereon hackar i skivan.

Det lär märkas.

Av Hella - 18 januari 2011 13:07

jo men sådär då....

träffade en mkt trevlig sjukgymnast som jag träffat förr med. minns inte vad han heter... Peter? nej skit samma det var iaf inte Lance.

förklarade som det var och han kände lite och så.

blev iaf en Tens maskin med hem som ska på minst 1gång om dagen i 1,5tim.

Får hoppas att det blir bra - bättre nu iaf.


har iaf gjort massor idag. gick upp jätte tidigt :( jag älskar verkligen att sova.

sjukgympa - kollade salen på medley inför ikväll och så handla - smått virrig som vanligt ;P


känner värsta spänningen inför ikväll. usch kommer vara lika nervös som för ett år sen :P   förhoppningsvis inte. :)

måste laga mat tidigt iaf så jag inte kräks...


funderade ju på bio med Nicke men det var bara skit - men nu har jag sett

green hornet reklam - och jag gillar ju Seth Rogen så den kan vara kul kanske

och eftersom jag aldrig läst serien (?) så lider jag inte om det är skit ;P

  


Av Hella - 18 januari 2011 08:16

sticker till sjukgymnasten och får se om det är det gamla vanliga eller om det är något nytt skit.  


Sen tar jag en sväng till medley och kollar min nya sal. vet ju knappt hur det ser ut där inne! inte lätt att vara förberedd då inte....

Och så har jag ju kommit poå varför det är så många bokade.

Det har inte med mig att göra överhuvudtaget eller passet i sig.

Utan folk har fått utskick om "gratis vecka" och passar på att prova typ allt dom kan... fortfarande fullbokat och 6 reserver.


och till sist på lediga förmiddagen måste det handlas mat.

  




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards