Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Hella - 16 januari 2011 20:44

gick in på boknigen och kollade hur det såg ut till på tisdag... Fullt med 3 reserver...

Vi har flyttat till en mindre sal som tar 20 pers istället för 30. Det har kanske hjälpt.

Det är typ fullt på alla pass så här efter jul. Hoppas bara inte det är som för ett år sen när jag började, första passet jag hade (någonsin!!!)  var fullt och veckan därefter kom typ 8 pers. om vi kollar inlägget 27/1-2010  - Fy fan vad dåligt jag mådde den dagen... satt hemma och tjöt... :( det var fan inte kul.

Hoppas det inte blir en upprepning - fullt ena veckan knappt halvklass nästa.

Det slår jävligt hårt.

Körde genom passet förrut idag. det gick åt helvete bytte ut massor av låtar.

Ska köra genom passet imorgon igen. Hoppas det blev bättre nu. tog låtar från tidigare pass jag gjort. :) 

håller tummarna iaf. :) . ny sal, vet inte vart grejerna finns eller nått... så vi får se hur det slutar :D


var på ljusparty hos S idag. mkt trevligt. handlade "ljushållare"/ljusstakar

och ett 4pack med ljus. Var ju hösten 2009 och köpte massor med ljus.

Har rätt mkt kvar av dom. Men hoppas att jag blir bjuden snart igen för jag gillar lite dom där ljusen. eller om jag har eget party förståss :)


yes nu ska jag glo på wallander - som jag hatar egentligen men har börjat gilla :)


  






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards