Alla inlägg den 5 april 2011

Av Hella - 5 april 2011 15:49

yes åkte till Ikea imorse med lite brudar från jobbet.

Och fick ta i nästan allt jag skulle ha. bra - måste återvända ca vecka 16

Då skulle det jag missat komma in igen i butik


Sen åkte vi till Cloetta i Ljusgbro - har aldrig varit där förr så det var spännande.
det var ju inte särskillt stort och mindre än halva butiken var 2:a hands.

Köpte iaf lite grann :)

får se hur lång tid det tar att äta upp ;P  haha förhoppningsvis lång tid!


sen käkade vi lunch på restaurangen i samma hus "3 bröder"  gott

och så återvände vi till Fimpen.


Det är så skönt att åka till Ikea på morgonen när dom öppnar så där.
inte mkt folk osv.  Får se om Svärmor eller någon vill följa med mig nästa gång.

Nu är jag iaf helt slut i kroppen och drar verkligen ut på att laga mat... :P

Fortfarande mätt och vill vila lite.

Nicke skulle inte sluta förrän vid 17 så det är ingen brådska.... maten måste inte stå på bordet när han kommer hem idag. :)


Imorgon ska jag fixa klart ett bäbiskort och 2 födelsedagskort och kanske börja med fotoalbumet :D

Men vi får se...tar det som det kommer ;)

 




Ovido - Quiz & Flashcards